Βελτιστοποίηση διαφημίσεων Google Ads #3 σημαντικά tips

Βελτιστοποίηση διαφημίσεων Google Ads #3 σημαντικά tips

Ξεκινήσατε λογαριασμό στο Google Ads;

Οι καμπάνιες σας είναι έτοιμες και είστε σίγουροι ότι ακολουθήσατε πολλά tips και προδιαγραφές της Google;

Όμως περνάνε οι μέρες διαπιστώνετε ότι τελικά ξοδεύετε πολλά χρήματα και πολύτιμο χρόνο χωρίς να έχετε θετικά αποτελέσματα.

Μπορείτε να καταλάβετε γιατί συμβαίνει αυτό;

Μια απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι δεν είστε πολύ έμπειρος/η και δεν γνωρίζετε απόλυτα όλες τις λειτουργίες που σας παρέχει η πλατφόρμα του Google Ads.

Όμως θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι δεν είναι μόνο αυτό! Ακολουθήστε τα παρακάτω tips και πείτε μας μετά από μερικές ημέρες τα οφέλη που λάβατε.

1ο tip Εναλλαγή Στρατηγικής

Πρέπει να δοκιμάζετε διαφορετικές στρατηγικές κάθε φορά που οι διαφημίσεις σας δεν αποδίδουν. Φυσικά εάν μόνο σήμερα δεν είχατε πωλήσεις, ή τηλεφωνικές επαφές, ή φόρμες επικοινωνίας δεν πρέπει να πανικοβληθείτε! Θα πρέπει να το δείτε σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα 5-15 ημερών.

Μπορείτε για παράδειγμα να ρυθμίσετε την καμπάνια σας ώστε να δέχεστε περισσότερες φόρμες επικοινωνίας (μετατροπές) από το να έχετε μεγαλύτερο αριθμό κλικ στις διαφημίσεις σας.

2ο tip Διαχωρισμός αποδοτικών λέξεων κλειδιών

Αν διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να κάνετε εγκατάσταση του κώδικα παρακολούθησης των μετατροπών (conversion tracking) στο checkout σας ώστε να επιβλέπετε σημαντικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν οι καμπάνιες σας να γίνουν κερδοφόρες.

Τον ίδιο κώδικα μπορείτε να εγκαταστήσετε και αν διαθέτετε ιστοσελίδα παρουσίασης υπηρεσιών. Όμως η εγκατάσταση θα γίνει στη φόρμα επικοινωνίας για να μετράτε πόσα email λαμβάνετε από πελάτες που προέρχονται από την υπηρεσία των Google Ads. Επιπρόσθετα θα παρακολουθείτε ποιες διαφημίσεις και λέξεις κλειδιά σας φέρνουν emails.

Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να κάνετε παύση σε άσκοπες λέξεις κλειδιά όπως επίσης να θέσετε μερικές ‘κακές’ λέξεις σε αρνητικές. Κερδίζετε με αυτό τον τρόπο budget για να το διαθέσετε σε πολύτιμες λέξεις που σας αποδίδουν!

3ο tip Αύξηση της μέσης τιμής του κλικ (CPC)

Μια επίσης αποτελεσματική κίνηση είναι να αυξήσετε τη μέση τιμή του κλικ σε κάποιες λέξεις κλειδιά που παρατηρείτε ότι είναι αρκετά αποδοτικές. Ανεβάζοντας τη μέση τιμή του κλικ θα λαμβάνετε υψηλότερες θέσεις στην διαφημιστική κατάταξη. Ως γνωστόν οι υψηλότερες θέσεις δίνουν καλύτερα αποτελέσματα καθώς οι χρήστες κλικάρουν περισσότερο στις πρώτες διαφημίσεις.

Η βελτιστοποίηση των διαφημίσεων σας δεν σταματάει μόνο σε αυτά τα tips. Υπάρχουν και άλλες πολλές ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιηθούν.

Δοκιμάστε τα παραπάνω 3 tips και σίγουρα θα δείτε καλύτερα αποτελέσματα!

Αν επιδιώκετε να αυξήστε την απόδοση της επένδυσης σας (ROI) τότε δεν θα πρέπει να βελτιστοποιείτε και να παρακολουθείτε τις διαφημιστικές σας εκστρατείες. Αν ο χρόνος και η εμπειρία σας είναι περιορισμένα εμπιστευτείτε έναν Google Partner ώστε να διαχειρίζεται τον λογαριασμό σας.

Leave a Reply

Close Menu