Γιατί πολλοί χρήστες εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών του e-shop σας;

Γιατί πολλοί χρήστες εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών του e-shop σας;

Γιατί πολλοί χρήστες εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών του e-shop σας;

Σύμφωνα με έρευνα του Baymard  Institute το 68% των επισκεπτών ηλεκτρονικών καταστημάτων εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους και δεν προβαίνουν σε ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ποιοι όμως λόγοι οδηγούν τους επισκέπτες να μη γίνονται πελάτες;

Αν δείτε μέσω Google Analytics ή όποιο άλλο εργαλείο στατιστικής ανάλυσης χρησιμοποιείτε, ότι το ποσοστό εγκατάλειψης των χρηστών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι υψηλό, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό με τον καιρό θα αυξηθεί. Βέλτιστο είναι να ολοκληρώσετε μια παραγγελία στο e-shop σας, ώστε να αντιληφθείτε ως επισκέπτης αδυναμίες που μπορεί να υπάρχουν.

Η ομάδα της IMBnet έχει αντιμετωπίσει πολλά παραδείγματα μη ολοκλήρωσης παραγγελιών οπότε σας αναγράφουμε τις σημαντικότερες αιτίες εγκατάλειψης.

  1. Δυσκολία Παραγγελίας λόγω πολλών βημάτων και πεδίων συμπλήρωσης

Θέλετε να έχετε παραγγελίες; Πρέπει άμεσα η διαδικασία ολοκλήρωσης να γίνει απλή και εύκολη σε όλους τους επισκέπτες. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρέπει να διαθέτει Onepage Checkout. Όλα τα στοιχεία που θα συμπληρώσει ο πελάτης είναι σημαντικό να τα βλέπει σε μια οθόνη και σαν στοιχεία συμπλήρωσης να είναι τα σημαντικά (π.χ Ονοματεπώνυμο, Δ/νση, email, τηλέφωνο, τρόποι πληρωμής, τρόποι παραλαβής).

Τέλος, ο πελάτης να μπορεί να αγοράσει και ως επισκέπτης χωρίς να είναι απαραίτητη η εγγραφή. Η ευκολία και η αμεσότητα είναι προτέρημα στο online κατάστημά σας.

καλάθι αγορών επισκέπτες

 

  1. Έλλειψη εμπιστοσύνης

Ένα άλλο σημείο που αξίζει να δώσετε προσοχή είναι κατά πόσο οι επισκέπτες εμπιστεύονται να αγοράσουν από το eshop σας. Σύμφωνα με έρευνα που έχουμε κάνει, τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα που διαθέτουν πιστοποιητικό ασφαλείας SSL έχουν ένα επιπλέον πλεονέκτημα στην αύξηση της εμπιστοσύνης!

ssl κλειδί ασφαλείας

Τέλος, η εμπιστοσύνη των πελατών επιτυγχάνεται με την συνεχόμενη προβολή σας και αύξηση του κοινού που σας ακολουθεί μέσω των Social Media. Φυσικά τα σχόλια και οι αξιολογήσεις να είναι θετικές.

  1. Ταχύτητα Πλοήγησης Eshop

Είναι γρήγορο το e-shop σας ; Η πλοήγηση θα πρέπει να είναι σύντομη και μην κουράζει τους επισκέπτες. Μπορείτε να κάνετε έλεγχο για την εμπειρία χρήσης του δικού σας eshop με τη βοήθεια του εργαλείου της Google Insights.

καλάθι pagespeed

  1. Άμεση Online Εξυπηρέτηση

Πολλά δημοφιλή Ηλεκτρονικά Καταστήματα διαθέτουν Online Εξυπηρέτηση το λεγόμενο Chat. Δεν είναι καθόλου τυχαία η συγκεκριμένη εφαρμογή. Έχουμε διαπιστώσει ότι σε πολλές περιπτώσεις κερδίζονται πολλές πωλήσεις χάρη στην άμεση εξυπηρέτηση και βοήθεια.

  1. Ελάχιστοι Τρόποι Πληρωμής και Πολλά Έξοδα Αποστολής

Είναι αρκετά αποτρεπτικό στο Ηλεκτρονικό σας κατάστημα να διαθέτετε λίγους τρόπους πληρωμής. Οι πλέον απαραίτητοι τρόποι πληρωμής είναι:

Α. Πληρωμή με αντικαταβολή

Β. Με χρήση πιστωτικής κάρτας                                                                checkout_plirwmiΓ. Μέσω Paypal

Δ. Κατάθεση χρημάτων μέσω Τράπεζας

Ε. Πληρωμή και παραλαβή αν υπάρχει φυσικό κατάστημα

Οι πελάτες έλκονται περισσότερο και προβαίνουν σε παραγγελία όταν τα έξοδα μεταφοράς είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Αντιμετωπίζετε προβλήματα μεγάλης εγκατάλειψης; Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να σας βοηθήσουμε και να αυξήσουμε τις παραγγελίες σας!

Καλέστε μας Σήμερα στο 2108542567, ένας εκπρόσωπός μας θα σας ακούσει με προσοχή!

www.imbnet.gr

info@imbnet.gr

 

 

 

 

 

Share This: