5 Συμβουλές για Επιτυχημένη Διαφήμιση Google Adwords

5 Συμβουλές για Επιτυχημένη Διαφήμιση Google Adwords

Διαφήμιση Google Adwords

H Google με την υπηρεσία Google Adwords επιτρέπει σε επιχειρήσεις μικρές ή μεγάλες να προβάλλουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Τα κέρδη της Google εξ’ αιτίας των Google Adwords αυξάνονται συνεχώς και αποτελεί τη μοναδική πηγή εσόδων της.

Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στο μηχανισμό αναζήτησης με τη μορφή κειμένου (text) ή με τη μορφή διαφημιστικών banners σε ιστοσελίδες συνεργατών της Google ή καταλόγους κ.ά.

Η χρέωση γίνεται με Pay Per Click (πληρωμή με το κλικ) ή με κόστος ανά 1000 προβολές (CPM).

Οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν όσο budget επιθυμούν για την προβολή τους.

5 Συμβουλές για Επιτυχημένη Διαφήμιση Google Adwords

Σε πολλές διαφημιζόμενες επιχειρήσεις τα αποτελέσματα είναι θετικά και τα Google Adwords αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων τους. Μάλιστα πολλές επιχειρήσεις επενδύουν καθημερινά ολοένα και μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη βλέποντας τις πωλήσεις τους ή το πελατολόγιό τους να αυξάνεται.

Τι συμβαίνει όμως με τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται και ‘ξοδεύουν’ χρήματα άσκοπα;

Παρακάτω σας αναφέρουμε τι πρέπει να προσέξετε πριν ξεκινήσετε τις διαφημίσεις.

  1. Ποιότητα της Ιστοσελίδας σας

Αν η ιστοσελίδα που θα κατευθύνετε τους χρήστες έχει σχεδιαστεί  σύμφωνα με τις προδιαγραφές του σύγχρονου ηλεκτρονικού επιχειρείν (π.χ responsive design, γρήγορη ταχύτητα πλοήγησης, ευχάριστο περιβάλλον και να εξυπηρετεί τις ανάγκες και επιθυμίες των δυνητικών πελατών)

  1. Σχετικότητα Λέξεων Κλειδιών

Η κάθε διαφήμιση πρέπει να κατευθύνει τους χρήστες σε σελίδες προορισμού (landing page) σχετικές με τις λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες. (π.χ όταν ένας χρήστης αναζητεί ανδρικά μποτάκια είναι λάθος να κατευθύνεται σε μια σελίδα που θα βρει γενικά ανδρικά παπούτσια). Όσο πιο σχετικές είναι οι λέξεις κλειδιά τόσο μεγαλύτερη απόδοση θα έχει η διαφήμισή σας.

  1. Βελτιστοποίηση των Διαφημίσεων

Μπορείτε μέσω του Support της Google να διαβάσετε και να μάθετε όλες τις τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσω των διαφημίσεων της Google. Όμως για να είστε σίγουροι ότι δεν θα πειραματιστείτε με τη δουλειά σας εμπιστευτείτε έναν έμπειρο συνεργάτη της Google που αυτό το έχει κάνει για πολλές επιχειρήσεις και σίγουρα θα είναι πιο αποδοτικό για την επιχείρησή σας. Η διαφημιστική σας εκστρατεία είναι σίγουρο ότι δε θα αποδίδει εξίσου όταν δε βελτιώνεται συχνά. Η φροντίδα των διαφημίσεων επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

  1. Επιλογή Κατάλληλου Budget

Όσοι ξεκινάνε να διαφημίσουν την επιχείρησή τους μέσω Google είναι ιδιαίτερα διστακτικοί με το budget που θα διαθέσουν. Η επιλογή αρχικά ενός χαμηλού budget (π.χ 5€/ημέρα) και στη συνέχεια με βάση τα αποτελέσματα να αυξηθεί δεν είναι κακή στρατηγική όμως σε μερικά αντικείμενα είναι απαγορευτικό το χαμηλό ύψος της δαπάνης. Υπάρχει η πιθανότητα να αργήσουν πολύ να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και πολλές φορές να μην έρθουν καθόλου.

Συνεπώς το budget πρέπει να το ορίζει ένας συνεργάτης της Google πριν την έναρξή σας ώστε να υπολογίζεται και εσείς τα χρήματα που θα διαθέσετε.

  1. Ανταγωνισμός

Τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας είναι ανταγωνιστικά ως προς την τιμή τους; Οι χρήστες επιλέγουν κυρίως τις καλύτερες τιμές όταν αγοράζουν προϊόντα. Το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να συγκρίνουν τιμές. Οπότε διαμορφώστε τις τιμές σας αν μπορείτε σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.

 

Τέλος, θέλουμε να σας αναφέρουμε ότι η υπηρεσία Google Adwords μόνο για καλό υπάρχει αν αξιοποιείται σωστά. Η στοχευμένη διαφήμιση είναι επιτακτική ανάγκη λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού.

Επικοινωνήστε με την IMBnet και ένας εξειδικευμένο συνεργάτης μας θα μελετήσει τις ανάγκες σας ώστε να σας δώσει την καλύτερη λύση!

Share This: