Μαγνητίστε τους επισκέπτες του e-shop σας να ψωνίσουν

Το δικό σας e-shop προσελκύει ή απωθεί τους χρήστες να αγοράσουν;

Μαγνητίστε τους επισκέπτες του e-shop σας να ψωνίσουν

Αδιαμφησβήτητα τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη τάση των χρηστών του διαδικτύου να αγοράζουν online. Λόγω της επικρατούσας κατάστασης με τον Covid ο ρυθμός των πελατών που αγοράζουν μέσω internet αυξήθηκε. Οι επιχειρήσεις για να εκμεταλλευτούν τις παρούσες συνθήκες στράφηκαν προς την Online διαφήμιση. Η πρώτη κίνηση είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που να ικανοποιεί τις ανάγκες τους.

Είναι όμως και πολλές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύτηκαν τις συνθήκες και ανανέωσαν το e-shop τους ώστε να γίνει πιο εύχρηστο και να αποδίδει περισσότερο.

Συνεπώς, ο online ανταγωνισμός αυξήθηκε περισσότερο, όπως αυξήθηκε και η ζήτηση. Ποια e-shop όμως μπορούν να αυξήσουν τις παραγγελίες τους ώστε η επένδυση της απόδοσης (ROI) να είναι αποτελεσματική;

Πώς όμως μπορεί το δικό σας e-shop να μαγνητίσει τους επισκέπτες και να ψωνίσουν;

Εφόσον η διαφήμισή σας προσελκύσει τους χρήστες και κάνουν το κλικ θα βρεθούν στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν τις παραγγελίες τους. Τι είναι αυτό που απωθεί τελικά τους χρήστες και δεν ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους;

Με βάση τη δική μας εμπειρία και ύστερα από αρκετές μετρήσεις που συγκεντρώσαμε μπορούμε με βεβαιότητα να σας αναφέρουμε για ποιους λόγους κάποιοι επισκέπτες δεν ολοκληρώνουν τις παραγγελίες σε ένα e-shop; Όπως:

1. Μη ανταγωνιστικές τιμές και εκπτώσεις, ειδικότερα στα είδη και προϊόντα μεγάλης ζήτησης & ανταγωνισμού.
2.     Κακή ποιότητα παρουσίασης των προϊόντων με θολές φωτογραφίες, ελλιπή περιγραφή & πληροφορίες προϊόντος, μη εμφανή σημεία επικοινωνίας και δυσκολία στην προσθήκη στο καλάθι.
3.     Μη ευέλικτες μέθοδοι πληρωμής, όπως για παράδειγμα η έλλειψη διαθεσιμότητας για πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, πληρωμή με αντικαταβολή ή πληρωμή με τραπεζική κατάθεση.
4.     Υψηλά κόστη στα έξοδα μεταφορικών, ειδικότερα αν πρόκειται για δυσπρόσιτες περιοχές ή και δέματα μεγάλου όγκου/ βάρους!
5.     Αργή ταχύτητα φόρτωσης & απόκρισης του e-shop στις ενέργειες του χρήστη.
6.     Ελλιπείς όροι χρήσης, πολιτική προστασίας GDPR, ενημέρωση σχετικά με επιστροφές, Τρόπους πληρωμής και επικοινωνίας με το κατάστημα.
7.     Ελλιπής λειτουργικότητα του e-shop σε mobile, συσκευές όπως smartphones, tablets με συνέπεια την μείωση της χρηστικότητας αλλά και της ευκολίας παραγγελίας και πλοήγησης από τον επισκέπτη.

Ευχαριστούμε που διαβάσατε το άρθρο μας. Αν σας άρεσε κοινοποιήστε το σε έναν φίλο σας.