You are currently viewing Ποια είναι η προσδοκία των δυνητικών επισκεπτών στο e-shop σας;

Ποια είναι η προσδοκία των δυνητικών επισκεπτών του e-shop σας;

Τα τελευταία 10 χρόνια οι αγορές μέσω διαδικτύου έχουν αυξηθεί ραγδαία και ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναπτύσσουν online καταστήματα ώστε να μη λείπουν από το σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Είναι πολλές οι επιχειρήσεις που έχουν αυξήσει τον κύκλο εργασιών τους από τις online πωλήσεις τους παρά από το φυσικό τους κατάστημα.

Οι καταναλωτές βρίσκουν πολλά πλεονεκτήματα όταν αγοράζουν μέσω internet παρά όταν επισκέπτονται κάποιο φυσικό κατάστημα. Οι πιο σημαντικοί λόγοι είναι οι εξής:

  1. Έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν προφορές και καλύτερες τιμές
  2. Αγοράζουν από την άνεση του σπιτιού τους χωρίς πίεση, άγχος και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας
  3. Δεν ψάχνουν να παρκάρουν και γενικά δεν χάνουν χρόνο στην μετακίνησή τους ώστε να φτάσουν σε κάποιο κατάστημα
  4. Από τον υπολογιστή ή από το κινητό τους μπορούν να δουν μεγαλύτερη ποικιλία σε σύντομο χρόνο

Από τη άλλη όμως υπάρχουν και τα μειονεκτήματα από τις online αγορές. Οι καταναλωτές γνωρίζοντας μερικά μειονεκτήματα γίνονται διστακτικοί στις αγορές. Αυτό συνήθως που τους απασχολεί είναι:

  1. Ο φόβος να χρησιμοποιήσουν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες για την αγορά τους
  2. Η ανησυχία τους για υποκλοπή των προσωπικών δεδομένων τους
  3. Τα συνεχόμενα spam email που μπορεί να λαμβάνουν έπειτα από μια αγορά
  4. Η αμφιβολία αν τα προϊόντα που αγοράζουν βρίσκονται στην ποιότητα που επιθυμούν
  5. Η έλλειψη εμπιστοσύνης ως προς την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Εάν διαθέτετε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν μένετε απόλυτα ευχαριστημένοι με τις πωλήσεις του θα πρέπει να δείτε τον παρακάτω πίνακα ώστε να γνωρίσετε τις σημαντικότερες προϋποθέσεις και προσδοκίες που έχουν οι καταναλωτές από τα διαδικτυακά καταστήματα.

Ποια είναι η προσδοκία των δυνητικών επισκεπτών στο e-shop σας;

Στον παραπάνω πίνακα εμφανίζονται οι λόγοι από το σημαντικότερο που είναι οι τιμές των προϊόντων που πουλάτε μέχρι τον λιγότερο σημαντικό λόγο που είναι οι εκπτώσεις που παρέχετε. Προσαρμοστείτε όσο μπορείτε σε αυτά τα δεδομένα και θα δείτε ότι σιγά σιγά οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος σας θα αυξηθούν!