ΠΡΟΣΦΟΡΑ για Website Δείτε εδώ!
logo
logo

Επικοινωνήστε μαζί μας

Awesome Image Awesome Image
πως να διαφημίσω το e-shop μου

Πώς να διαφημίσω το e-shop μου ;

Listen here!

Η σημαντικότερη ενέργεια που πρέπει να σκεφτείτε πριν κατασκευάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι η διαφήμισή του. Επιλέξτε εταιρία κατασκευής eshop που να έχει γνώση στο Digital Marketing ,ώστε το eshop σας να διαθέτει την υποδομή και τις προδιαγραφές για την βέλτιστη προώθησή του.

Στο e-shop σας είναι απαραίτητο να εγκατασταθούν Usability Tools όπως Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Pixel κ.ά. Η χρήση αυτών των εργαλείων θα βοηθήσουν στην παρακολούθηση των διαφημιστικών εκστρατειών αλλά και την βελτιστοποίησή τους. Η διαρκής βελτιστοποίηση και παρακολούθηση είναι αυτή που θα αυξήσει το κέρδος σας από την επένδυση που πραγματοποιείτε.

Όσο καλά ‘ στημένο’ είναι το online κατάστημά σας έχετε κάνει σίγουρα μια σωστή αρχή. Η καλή ποιότητα του e-shop σας δεν εξασφαλίζει ότι θα έχετε και πολλές πωλήσεις. Ο αριθμός των πωλήσεων σας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και κυρίως από τα ίδια τα προϊόντα που πουλάτε. Οι τιμές, οι εκπτώσεις και οι προσφορές που θα προβάλλετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι οι κύριοι παράγοντες για να έχετε αυξημένες πωλήσεις.

Παρακάτω σας αναλύουμε τις καλύτερες μορφές προώθησης και διαφήμισης του eshop σας. Η σειρά που θα σας τις αναφέρουμε δεν έχει να κάνει με τη δυναμική της κάθε προωθητικής ενέργειας.

Τελικά, εάν αναρωτιέστε ‘ πώς να διαφημίσω το e-shop μου ‘ η απάντηση θα βρεθεί εφόσον απαντήσετε σε 3 ερωτήσεις:

Α. Πόσο budget μπορώ να διαθέσω για την προώθηση του e-shop μου;

Β. Είναι απαραίτητη η βοήθεια από ένα οργανωμένο Digital Marketing Agency;

Γ. Πώς να προωθήσω το eshop μου;

Πώς να διαφημίσω το E-shop μου;

1. SEO – Search Engine Optimization

Το λεγόμενο Seo ή αλλιώς η βελτιστοποίηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης είναι μια προωθητική ενέργεια που θα δώσει σίγουρα αποτελέσματα αν και εφόσον το eshop σας βρίσκεται στην 1η σελίδα της Google ύστερα από την πληκτρολόγηση σημαντικών λέξεων κλειδιών για τη δική σας επιχείρηση.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το SEO προϋποθέτει μια ορθή στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει  ο εξειδικευμένος συνεργάτης SEO ώστε η κατεύθυνση που θα δοθεί σε λέξεις κλειδιά να αντιπροσωπεύουν το 100% την επιχείρηση για  να υπάρξει όφελος. Η υπηρεσία με τεχνικές μεθόδους SEO δεν αποφέρει μόνο άμεσες πωλήσεις, αλλά και ενδυναμώνει το brand της επιχείρησης καθώς θα βρίσκεστε στην 1η σελίδα μαζί με τους ανταγωνιστές σας.

2. Καμπάνιες Google Ads

Μπορείτε να επενδύσετε στην υπηρεσία Google Ads και να δείτε γρήγορα αποτελέσματα και αύξηση των παραγγελιών σας. Οι δυνατότητες που σας δίνονται μέσω των Google Ads είναι πολλές και αν τις εκμεταλλευτείτε σωστά μόνο θετικά θα είναι τα αποτελέσματα. Τις διαφημίσεις σας μέσω Google καλό είναι να τις διαχειρίζεται ένας εξειδικευμένος Google Partner με καλή εμπειρία ώστε να μην ξοδεύεται άσκοπα χρήματα.  Μέσω αυτής της μορφής διαφήμισης μπορείτε να προβάλετε την επιχείρησή σας στην Ελλάδα αλλά και στο Εξωτερικό. Επιπρόσθετα, μπορείτε να στοχεύσετε στο κοινό που ενδιαφέρεται για τα δικά σας προϊόντα ή που έχουν αλληλεπιδράσει με το e-shop σας και τελικά δεν ολοκλήρωσαν την παραγγελία τους. Μια ακόμη μορφή καμπάνιας που βοηθάει στην αύξηση των πωλήσεων είναι η Smart Shopping καμπάνια. Αυτή η μορφή εκστρατείας προϋποθέτει τη δημιουργία Google Merchant Center λογαριασμού και feed των προϊόντων που επιθυμείτε να πουλήσετε.

3. Διαφήμιση μέσω social media

Οι περισσότερες πλέον επιχειρήσεις αποκτούν δυναμική παρουσία μέσω Social Media καθώς το κοινό αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των Κοινωνικών δικτύων. Τα οφέλη που αποκομίζετε είναι η αύξηση του πελατολογίου και των παραγγελιών σας, η ενδυνάμωση του Brand σας και η μεγιστοποίηση της εμπιστοσύνης από τους πελάτες σας.

Πλέον δεν νοείται επιχείρηση να μην έχει δημιουργήσει επαγγελματική σελίδα στο Facebook , στο Instagram, στο Twitter, στο Google Plus κ.ά. Αλλά σημαντική ενέργεια για την επιτυχία μια σελίδας είναι η καθημερινή ενημέρωση και διαχείριση της στο target group που σας ενδιαφέρει.

4. Market Places

Στα Market Places σύγκρισης τιμών όπως στον Skroutz, στο BestPrice, στο Ntynomai, στο FashionQuide μπορείτε να κάνετε εγγραφή και να εισάγεται αυτοματοποιημένα τα προϊόντα του e-shop σας. Πολλές είναι οι επιχειρήσεις που αύξησαν τις πωλήσεις τους καταχωρώντας τα προϊόντα τους στον Skroutz και σε άλλα Market Places.

5. Διαφήμιση μέσω email marketing

Ένας παλιός, παραδοσιακός αλλά αποτελεσματικός τρόπος αύξησης των πωλήσεων είναι να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. 

Εάν πραγματοποιείτε πληρωμένη διαφήμιση στην Google, στην Meta, στο Tik Tok, σίγουρα θα λαμβάνετε επισκεψιμότητα στο e-shop σας. 

Δεν είναι κακή ιδέα να εκμεταλλευτείτε αυτή την επισκεψιμότητα, δημιουργώντας δυναμικό περιεχόμενο,ώστε να προτρέψετε τους επισκέπτες να εγγράφονται στην λίστα του newsletter.

Στη συνέχεια, μπορείτε να αλληλογραφείτε μαζί τους στέλνοντάς τους σε μια όμορφη σχεδιασμένη landing page με προσφορές, εκπτώσεις ή νέα προϊόντα που να τα έχουν ανάγκη κ.ά, ώστε να  παρακινηθούν και να εκτελέσουν αγορά

Εάν αυτό γίνει μεθοδευμένα, δεν θα πιστεύετε στα αποτελέσματα που θα σας αποφέρει.

Τι περιλαμβάνει η προώθηση eshop;

Πρώτα απ’ όλα προγραμματίζουμε μια συνάντηση για να γνωρίσουμε την επιχείρηση και τους στόχους σας. Η συνάντηση μπορεί να προγραμματιστεί online ή δια ζώσης. 

Ίσως να ψάχνετε πρώτη φορά να διαφημίσετε το e-shop και τα προϊόντα σας ή να μην έχετε αποδοτική διαφήμιση και να ψάχνετε έναν νέο συνεργάτη.

Και στις 2 περιπτώσεις για την ομάδα μας δεν αλλάζει κάτι, θα επικεντρωθούμε στους στόχους που θα επικοινωνήσουμε από το πρώτο μας ραντεβού.

Παρακάτω σας αναφέρουμε τι περιλαμβάνει η προώθηση e-shop και ποια είναι τα πρώτα βήματα συνεργασίας μας
  1. Εξ΄αρχής θέτουμε σαφείς μελλοντικούς στόχους,
  2. Εξετάζουμε την υπάρχουσα δομή των usability tools (Google Analytics, Ads, κ.τ.λ), εφόσον υπάρχει,
  3. Χρησιμοποιούμε την παρακολούθηση των μετατροπών για να ελέγχουμε τη διαφημιστική απόδοση. Ρυθμίζουμε τους στόχους και τις μετατροπές που θέλουμε να μετράμε,
  4. Τμηματοποιούμε το κοινό στο οποίο θα απευθυνθούμε,
  5. Ελέγχουμε τον ανταγωνισμό και εξετάζουμε τη θέση της επιχείρησή σας στην αγορά,
  6. Κατανέμουμε το διαφημιστικό budget στα κανάλια με την καλύτερη απόδοση,
  7. Επαναστοχεύουμε σε τακτική βάση, ώστε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα,
  8. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο Roas (return on ad spend),
  9. Συζητάμε τακτικά για να βοηθάει η μια πλευρά την άλλη για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Facebook
Twitter
LinkedIn