Πώς να διαφημίσω το E-shop μου ;

Πως να διαφημίσω το E-shop μου;

Η σημαντικότερη ενέργεια που πρέπει να σκεφτείτε πριν κατασκευάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι η διαφήμισή του. Επιλέξτε εταιρία κατασκευής eshop που να γνωρίζει από Marketing ώστε το eshop σας να έχει την υποδομή και τις προδιαγραφές που προϋποθέτει το ανταγωνιστικό διαδικτυακό marketing.

Όσο καλά ‘ στημένο’ είναι το online κατάστημά σας τόσες περισσότερες θα είναι και οι πωλήσεις σας.

Παρακάτω σας αναλύουμε τις καλύτερες μορφές προώθησης και διαφήμισης του eshop σας. Η σειρά που θα σας τις αναφέρουμε δεν έχει να κάνει με τη δυναμική της κάθε προωθητικής ενέργειας.

 

  1. SEO – Search Engine Optimization

Το λεγόμενο Seo ή αλλιώς η βελτιστοποίηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης είναι μια προωθητική ενέργεια που θα δώσει σίγουρα αποτελέσματα αν και εφόσον το eshop σας βρίσκεται στην 1η σελίδα της Google ύστερα από την πληκτρολόγηση σημαντικών λέξεων κλειδιών για τη δική σας επιχείρηση.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το SEO προϋποθέτει μια ορθή στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει  ο εξειδικευμένος συνεργάτης SEO ώστε η κατεύθυνση που θα δοθεί σε λέξεις κλειδιά να αντιπροσωπεύουν το 100% την επιχείρηση για  να υπάρξει όφελος. Η υπηρεσία με τεχνικές μεθόδους SEO δεν αποφέρει μόνο άμεσες πωλήσεις, αλλά και ενδυναμώνει το brand της επιχείρησης καθώς θα βρίσκεστε στην 1η σελίδα μαζί με τους ανταγωνιστές σας.

 

  1. Καμπάνιες Google Ads

Μπορείτε να επενδύσετε στην υπηρεσία Google Adwords και να δείτε γρήγορα αποτελέσματα και αύξηση των παραγγελιών σας. Οι δυνατότητες που σας δίνονται μέσω των Google Adwords είναι πολλές και αν τις εκμεταλλευτείτε σωστά μόνο θετικά θα είναι τα αποτελέσματα. Τις διαφημίσεις σας μέσω Google καλό είναι να τις διαχειρίζεται ένας εξειδικευμένος Google Partner με καλή εμπειρία ώστε να μην ξοδεύεται άσκοπα χρήματα.  Μέσω αυτής της μορφής διαφήμισης μπορείτε να προβάλετε την επιχείρησή σας στην Ελλάδα αλλά και στο Εξωτερικό.

 

  1. Social Media

Οι περισσότερες πλέον επιχειρήσεις αποκτούν δυναμική παρουσία μέσω Social Media καθώς το κοινό αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των Κοινωνικών δικτύων. Τα οφέλη που αποκομίζετε είναι η αύξηση του πελατολογίου και των παραγγελιών σας, η ενδυνάμωση του Brand σας και η μεγιστοποίηση της εμπιστοσύνης από τους πελάτες σας.

Πλέον δεν νοείται επιχείρηση να μην έχει δημιουργήσει επαγγελματική σελίδα στο Facebook , στο Instagram, στο Twitter, στο Google Plus κ.ά. Αλλά σημαντική ενέργεια για την επιτυχία μια σελίδας είναι η καθημερινή ενημέρωση και διαχείριση της στο target group που σας ενδιαφέρει.

  1. Market Places

Στα Market Places σύγκρισης τιμών όπως στον Skroutz, στο BestPrice, στο Ntynomai, στο FashionQuide μπορείτε να κάνετε εγγραφή και να εισάγεται αυτοματοποιημένα τα προϊόντα του e-shop σας. Πολλές είναι οι επιχειρήσεις που αύξησαν τις πωλήσεις τους καταχωρώντας τα προϊόντα τους στον Skroutz και σε άλλα Market Places.

Συχνές Ερωτήσεις

-Ποια μορφή προώθησης έχει μεγαλύτερη απόδοση; Δείτε την απάντηση εδώ

-Ποια είναι η προσδοκία των δυνητικών επισκεπτών στο e-shop σας; Διαβάστε το άρθρο πατώντας εδώ

 

Close Menu