Τα τελευταία χρόνια όλες οι επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες έχουν στραφεί στην προώθηση της ιστοσελίδας τους μέσω της Υπηρεσίας Google Adwords ή αλλιώς Pay Per Click (πληρωμή με το κλικ).

Αναμφισβήτητα η μεγάλη δημοτικότητα και η επιτυχία της συγκεκριμένης μορφής διαφήμισης αύξησε και τον ανταγωνισμό! Oλοένα και περισσότεροι διαφημιζόμενοι εμφανίζονται στις διαφημιστικές καμπάνιες του Google Adwords. Η αύξηση του ανταγωνισμού ανεβάζει και τις απαιτήσεις της διαφημιστικής εκστρατείας! Συνεπώς ο κάθε διαφημιζόμενος θα πρέπει να δίνει προσοχή σε κάποιες σημαντικές κινήσεις.

Οι 5 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε πριν ξεκινήσετε

Το προϊόν ή υπηρεσία σας έχει ζήτηση;

Πριν ξεκινήσετε θα πρέπει να γνωρίζετε αν μέσω διαδικτύου αυτό που θα προωθήσετε έχει καλή αναζήτηση. Αυτό το επιτυγχάνετε εφόσον ενημερωθείτε από έναν εξειδικευμένο συνεργάτη της Google για την απήχηση των λέξεων – κλειδιών που αφορούν τη δική σας επιχείρηση.

Σε τι κατάσταση είναι η ιστοσελίδα σας;

Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας πληροί τις προδιαγραφές για την προώθησή της μέσω Google. Θα πρέπει να είναι responsive και να εφαρμόζει σε όλα τα μεγέθη των οθονών, tablet και smartphone. Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την αύξηση του δείκτη ποιότητας της καμπάνιας σας είναι οι λέξεις-κλειδιά! Η επανάληψη 4-7% των σημαντικών λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο των κειμένων σας είναι απαραίτητη. Η πλοήγηση θα πρέπει να γίνεται πολύ γρήγορα και η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας να είναι υψηλή. Η φρέσκια και ανανεωμένη εμφάνιση της ιστοσελίδας ανεβάζει την εμπιστοσύνη της επιχείρησής σας. Τέλος όσο πιο κατατοπιστικοί είστε με τις πληροφορίες των υπηρεσιών ή των προϊόντων που προωθείτε τόσο πιο εύκολα αυξάνεται η μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες (Conversion Rate).

Ποιο είναι το διαθέσιμο Budget για Google AdWords;

Η γνώμη μας είναι αρχικά να προγραμματίσετε το budget που σκοπεύετε να επενδύσετε στη διαφήμιση των Google Adwords ανεξάρτητα με το budget που ξοδεύετε σε άλλα προωθητικά μέσα, όπως π.χ Facebook ads, Seo (Search Engine Optimization). Σε αυτό φυσικά μπορεί να σας βοηθήσει και ο διαφημιστής σας.

Πόσο γρήγορα θα δω αποτελέσματα;

Η διαφήμιση Google Adwords θεωρείται επιθετική μορφή διαφήμισης με άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Η υπομονή και η επιμονή είναι 2 λέξεις με τις οποίες χρειάζεται να αφοπλιστείτε πριν αποφασίσετε να ξεκινήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Μην περιμένετε από την 1η ημέρα διαφήμισης να αποκομίσετε τα αποτελέσματα που θα λάβετε την 45η ημέρα συνεχόμενης διαφήμισης. Η αδιάκοπη διαφήμιση σε συνδυασμό με το ευέλικτο budget θα σας δώσει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Βρήκατε τον κατάλληλο σύμβουλο διαφήμισης;

Η Google για λόγους προώθησης της υπηρεσίας της σας αποστέλλει κουπόνια για την έναρξη του Google Adwords και στη δική σας ιστοσελίδα. Δεν σημαίνει όμως ότι είστε και ικανοί να οργανώσετε οι ίδιοι τη διαφημιστική σας εκστρατεία. Όπως όταν έχουμε ένα δερματολογικό πρόβλημα πηγαίνουμε στο δερματολόγο και όχι στον παθολόγο, έτσι και η διαφήμιση θέλει τον ειδικό της. Η συχνή βελτιστοποίηση της διαφήμισης αυξάνει την απόδοση και βελτιώνει πολύ την τιμή του κλικ. Συνεπώς θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα με χαμηλότερο κόστος. Τέλος πολύ σημαντική είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσει ο διαφημιστής σας καθ΄όλη τη διάρκεια προώθησης της ιστοσελίδας σας.

Η ομάδα της IMBnet είναι πάντα στη διάθεσή σας, ώστε να οργανώνει και να προγραμματίζει τη δική σας διαφημιστική εκστρατεία με εγγύηση αποτελεσμάτων.

Close Menu