Tο τέλειο Facebook Post: Πώς μπορείς να το πετύχεις

Αν χρειάζεστε τη συνταγή για το τέλειο Facebook Post, τότε κάνατε το σωστό κλικ. Τι εννοούμε όμως με τον όρο “τέλειο” Facebook Post; Την απάντηση φυσικά, δε θα σας τη δώσουμε εμείς, αλλά εσείς. Ή ακόμη καλύτερα, οι πελάτες και το δυνητικό κοινό σας.

Το τέλειο Facebook post - IMBnet.gr

Τι εννοούν λοιπόν με το “τέλειο” Facebook Post;

Αυτό που θέλουν οι πελάτες σας, και βέβαια δεν πρόκειται να σας το πουν ποτέ, είναι δύο πράγματα: η αξία που μπορείτε να τους δώσετε και η δική σας, ξεχωριστή ταυτότητα. Πέρα λοιπόν από τις τεχνικές λεπτομέρειες που θα χρειαστούν, το πιο σημαντικό είναι η αξία που δίνετε σε κάθε Facebook Post, αλλά και το πώς θα ξεχωρίσετε ανάμεσα σε δεκάδες ή και εκατοντάδες άλλους ανταγωνιστές σας.

Το τέλειο Facebook post - IMBnet.gr

Τεχνικές λεπτομέρειες

Κατά κανόνα, το τέλειο Facebook Post, θα έχει ιδανικά τις σωστές διαστάσεις εικόνας, σωστά γραμμένο κείμενο, χωρίς ορθογραφικά λάθη, με σωστούς συνδέσμους, που να οδηγούν στο σωστό προϊόν ή υπηρεσία , χωρίς να παραπλανούν τον επισκέπτη κ.ο.κ. Πού όμως βρίσκεται η αξία σε όλα αυτά;

Το τέλειο Facebook post - IMBnet.gr

Η αξία είναι το κάτι παραπάνω

Το κάτι παραπάνω λοιπόν στο “τέλειο” Facebook Post σου, είναι και αυτό που θα κάνει τον επισκέπτη/καταναλωτή/αναγνώστη να επενδύσει το χρόνο του στην επιχείρησή σας. Σκεφτείτε λοιπόν:

  • Τι είναι αυτό που ψάχνει ο επισκέπτης/καταναλωτής/αναγνώστης που θέλω να προσεγγίσω;

  • Ποιες είναι οι ανάγκες του;

  • Μπορώ να τον βοηθήσω;

  • Πώς θα του τραβήξω την προσοχή;

  • Θα καταφέρω να επιστρέψει πίσω σε εμένα;

Ας μην ξεχνάμε πως το “τέλειο” Facebook Post δεν είναι παρά μια επένδυση. Ακόμη κι αν τα αποτελέσματά του αρχίσουν να φαίνονται από τα πρώτα λεπτά, η πραγματική του αξία θα φανεί σε βάθος ωρών ή ημερών, πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για διαφημιστική καμπάνια.

Γι’ αυτό λοιπόν αναρωτηθείτε. Ρωτήστε, διαβάστε, ενημερωθείτε & στύψτε το μυαλό σας. Ζητήστε γνώμες, εμπειρίες και feedback από αυτούς που θεωρείτε σημαντικούς για την επιχείρησή σας. Γιατί το “τέλειο” Facebook Post δεν υπάρχει, αλλά δημιουργείται, “ζυμώνεται” και εξελίσσεται μέρα με τη μέρα, δημοσίευση με τη δημοσίευση, καμπάνια με την καμπάνια, ανάγκη με την ανάκη! Post Along!