You are currently viewing 2 Tips για να βρείτε καλές λέξεις κλειδιά

2 Tips για να βρείτε καλές λέξεις κλειδιά

Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας αποτελεί το πρώτο στάδιο για την online διαφήμιση της επιχείρησής σας. Όσο πιο ‘καλοφτιαγμένη’ είναι η ιστοσελίδα σας τόσο καλύτερη θα είναι και η απόδοσή της στην αύξηση του πελατολογίου σας. Τι εννοούμε όμως καλοφτιαγμένη ιστοσελίδα; Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει:

  1. Σαφήνεια σε αυτό που προβάλλετε
  2. Γρήγορη ταχύτητα πλοήγησης
  3. Οργανωμένο περιεχόμενο (content marketing)
  4. Εύρυθμη εμφάνιση σε όλες τις διαστάσεις οθονών (responsive design)
  5. Δυναμική και στοχευμένη διαφήμιση

Εφόσον η ιστοσελίδα σας έχει όλα τα παραπάνω τότε θα ξεκινήσετε την έρευνα για να βρείτε με ποιες λέξεις κλειδιά αναζητούν οι χρήστες το δικό σας αντικείμενο. Είναι πολλές οι φορές που επειδή είστε γνώστες του αντικειμένου σας  χρησιμοποιείτε εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά τις οποίες ίσως οι δυνητικοί σας πελάτες να μην αναζητούν στην Google. Συνεπώς και η ιστοσελίδα σας θα έχει χαμηλή επισκεψιμότητα πράγμα που δεν το επιθυμείτε σε καμιά περίπτωση.

Παρακάτω σας αναγράφουμε 2 τρόπους για να βρίσκετε εύκολα τις καλύτερες λέξεις κλειδιά οι οποίες έχουν υψηλή ζήτηση στην Google.

1ος τρόπος 

Όταν πληκτρολογήσετε τη λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει στο τέλος της 1ης σελίδας της Google θα βρείτε αντίστοιχες σχετικές λέξεις κλειδιά. Συνήθως αυτές οι λέξεις-κλειδιά έχουν καλή αναζήτηση. Αυτό φυσικά προϋποθέτει να μην είστε συνδεδεμένοι ως χρήστες στο email σας γιατί αναγνωρίζει τις δικές σας προτιμήσεις. Το καλύτερο είναι να κάνετε αναζητήσεις από ανώνυμη περιήγηση.

αναζήτηση google

2ος τρόπος

Μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Google Adwords χρησιμοποιώντας το gmail σας. Η διαδικασία είναι απλή και εκεί θα δείτε μηνιαία την αναζήτηση λέξεων κλειδιών που επιθυμείτε καθώς επίσης θα βρείτε και κοντινές καλές λέξεις κλειδιά.

photo3

Φυσικά το σημαντικότερο είναι όχι μόνο η υψηλή επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας αλλά και το υψηλό ποσοστό μετατρεψιμότητας (Conversion Rate). Επομένως οι λέξεις κλειδιά που θα προσθέσετε στις διαφημίσεις να είναι πολύ σχετικές με το είδος της επιχείρησή σας.