#3+1 Tips για να αυξήσετε τις online πωλήσεις του eshop σας

Διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν μένετε καθόλου ευχαριστημένοι από τις online πωλήσεις που λαμβάνετε;

Κάθε μέρα απογοητεύεστε από τον αριθμό των πωλήσεων και ενώ τα διαφημιστικά σας έξοδα ‘τρέχουν’ έρχεται στη σκέψη σας ότι κάτι λάθος έχετε κάνει ή έχετε επιλέξει κακή στρατηγική! Εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην 2η περίπτωση, και να σας προτείνουμε μια στρατηγική που θα είναι πιο αποτελεσματική!

Αν θεωρήσουμε ότι το eshop δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα όπως:

  1. Αργή ταχύτητα πλοήγησης
  2. Κακή εμπειρία χρήστη σε κινητές συσκευές
  3. Δυσκολία στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας
  4. Λίγοι τρόποι πληρωμής
  5. Έλλειψη SSL πιστοποιητικού ασφαλείας
  6. Κακή ποιότητα στις φωτογραφίες των προϊόντων

Με τα παραπάνω θα αποκλείσετε το γεγονός ότι ευθύνεται το e-shop σας για τον ελάχιστο αριθμό των παραγγελιών σας.

Φυσικά θα πρέπει οι τιμές των προϊόντων σας να εναρμονίζονται με την αγορά και τον ανταγωνισμό.

1ο Tip

Σε περιόδους ύφεσης της αγοράς είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να προσφέρετε δωρεάν τα έξοδα μεταφοράς των παραγγελιών. Ο επισκέπτης κατά τη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος σκέφτεται μόνο την τιμή του προϊόντος και αυτό δημιουργεί ένα επιπλέον κίνητρο για να ολοκληρώσει την αγορά.

Αν το ποσοστό του κέρδους σας είναι ιδιαίτερα χαμηλό μπορείτε να αυξήσετε λίγο την τελική τιμή των προϊόντων σας.

2ο  Tip

Μια επίσης αποτελεσματική ενέργεια είναι να εμφανίζονται σε κάθε προϊόν τα διαθέσιμα αποθέματα. Με αυτό τον τρόπο ο χρήστης θα γνωρίζει τη διαθεσιμότητα και εάν ενδιαφέρεται πραγματικά για ένα προϊόν να κινητοποιηθεί ώστε να το αποκτήσει πριν εξαντληθεί!

3ο Tip

Μπορείτε επίσης σε κάθε προϊόν να συμπεριλάβετε μια ένδειξη για πιθανή ημερομηνία εξάντλησής του. Ο συνδυασμός ένδειξης του αριθμού των αποθεμάτων με την πιθανή ημερομηνία έλλειψης (out of stock) είναι αρκετά αποτελεσματικός ώστε να αυξήσετε τις online παραγγελίες σας. Παρακινείτε τον χρήστη να αγοράσει εκείνη τη στιγμή και όχι να πλοηγείται άσκοπα και για πολλές ημέρες στο internet.

4ο Tip

Εάν τα προϊόντα που πουλάτε είναι σπάνια και μοναδικά μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε!

Είναι σημαντικό να αναφέρετε για τη σπανιότητα και τη μοναδικότητα των προϊόντων σας ώστε ο πελάτης να καταλάβει ότι αν δεν το αγοράσει από εσάς δεν θα το βρει πουθενά αλλού!

Στην περίπτωση που δεν το αναφέρετε ο καταναλωτής θα καλύψει την ανάγκη του με ένα παρόμοιο είδος που θα βρει σε καλύτερη τιμή και που ίσως δεν τον εξυπηρετεί 100%.

Leave a Reply

Close Menu