You are currently viewing Μάρκετινγκ: 6 Βασικοί Λόγοι γιατί είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για κάθε επιχείρηση

Το Μάρκετινγκ είναι ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να κάνει ΚΑΘΕ σύγχρονη επιχείρηση. Όχι μόνο χτίζει brand awareness αλλά αυξάνει και τις πωλήσεις, δημιουργεί πιστούς πελάτες, μεγαλώνει την επιχείρηση και αλληλεπιδρά με το κοινό-στόχο της εκάστοτε εταιρίας. Υπάρχουν τόσες πολλές βασικές επιχειρηματικές λειτουργίες που απορρέουν από ένα καλό σχέδιο μάρκετινγκ, ώστε κάθε μοντέρνα επιχείρηση θα ήταν ανόητο να μην το κάνει.

  1. Ενημερώνει:

    Σε βασικό επίπεδο, το Marketing είναι χρήσιμο για την ενημέρωση και εκπαίδευση των πελατών. Σίγουρα, γνωρίζεις τις λεπτομέρειες του προϊόντος σου, αλλά γνωρίζεις τους καταναλωτές σου; Για να αγοράσει το κοινό σου ένα προϊόν, πρέπει να έχει μια σταθερή κατανόηση του τι σκοπό εξυπηρετεί το προϊόν και πώς λειτουργεί. Το marketing είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να επικοινωνήσεις την πρόταση αξίας σου στους πελάτες με έναν διασκεδαστικό και ενδιαφέρον τρόπο. Εάν η ενημέρωση των καταναλωτών βρίσκεται στη λίστα προτεραιοτήτων σου, τότε το μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι επίσης.

  2. Ισορροπεί:

    Το σύγχρονο Marketing είναι ένα λιγότερο ακριβό παιχνίδι από παλιά. Οι πλατφόρμες social media και οι e-mail campaigns έχουν κάνει την προσέγγιση των καταναλωτών πολύ πιο «φιλική» οικονομικά. Ωστόσο, το έξυπνο Μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργήσει ωφελιμιστικά περισσότερο στις μικρές επιχειρήσεις. Λόγω του μικρότερου όγκου δουλειάς, οι μικρές εταιρίες έχουν την δυνατότητα να γίνουν πιο ανθρωποκεντρικές και πιο άμεσες στην ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών τους. Αντιθέτως, οι μεγάλοι κολοσσοί δεν έχουν συχνά χρόνο να δώσουν προσοχή σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Οι σύγχρονοι καταναλωτές εκτιμούν την εμπειρία έναντι της τιμολόγησης, οπότε αυτό το είδος αλληλεπίδρασης, ατομικά θα μπορούσε να ωθήσει τους πελάτες προς την κατεύθυνση των μικρότερων επιχειρήσεων.

  3. Συντηρεί:

    Το Marketing μοιάζει περισσότερο με φαγητό παρά με φάρμακο. Ουσιαστικά, το μάρκετινγκ έχει ως στόχο να διατηρήσει την παρουσία μιας εταιρείας. Υπό αυτή την έννοια, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργούν διαρκώς marketing content και να το διαχειρίζονται καθημερινά για να διατηρούν μια σωστή σχέση με τους καταναλωτές τους. Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό επειδή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συντηρούν μακροχρόνιες και πιστές σχέσεις με το κοινό τους. Δεν είναι μια μεμονωμένη προσπάθεια, αλλά μια συνεχής στρατηγική που βοηθά τις επιχειρήσεις να ανθίσουν.

  4. Συμμετέχει:

    Η συμμετοχή των πελατών βοηθά στην επιτυχία κάθε επιχείρησης. Το μάρκετινγκ λύνει το ερώτημα πώς θα συνεχίσεις μια συζήτηση με τον πελάτη που μόλις έφυγε. Στο παρελθόν, η προσωπική αλληλεπίδραση αποτελούσε σημαντικό κομμάτι της B2C επικοινωνίας. Περπατάς στην πιτσαρία, μιλάς και γελάς με την σερβιτόρα, χαιρετάς τον ιδιοκτήτη κλπ. Ενώ αυτή η προσωπική επαφή είναι ακόμα ζωντανή, δεν είναι πλέον αρκετή. Εδώ έρχεται το μάρκετινγκ, το οποίο δίνει την δυνατότητα να μοιραστείς με τους πελάτες σου περιεχόμενο ώστε να τους κρατήσεις αφοσιωμένους πέραν των ωρών λειτουργίας της επιχείρησης σου.

  5. Πουλάει:

    Το Marketing είναι σημαντικό γιατί βοηθά να πουλάς προϊόντα και υπηρεσίες. Στόχος κάθε επιχείρησης είναι να βγάλει χρήματα και το μάρκετινγκ είναι ένα βασικό κανάλι για την επίτευξη αυτού του τελικού στόχου. Σίγουρα, βοηθάει η ύπαρξη ενός καλού προϊόντος, αλλά αν το κοινό δεν γνωρίζει τις προσφορές, τότε πώς μπορείς να δημιουργήσεις πωλήσεις; Με απλά λόγια: Δεν μπορείς. Δημιουργώντας φρέσκο ​​και ελκυστικό περιεχόμενο προσελκύεις πελάτες και τους οδηγείς σε αγορά. Το μάρκετινγκ βοηθά τις πωλήσεις και οι πωλήσεις την επιχείρηση.

  6. Μεγαλώνει:

    Το Marketing αποτελεί μια σημαντική στρατηγική κατεύθυνση για τη διασφάλιση της ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Ενώ οι τρέχοντες πελάτες πάντα θα είναι η κύρια προτεραιότητα, το μάρκετινγκ μπορεί να σε βοηθήσει να επεκτείνεις αυτήν τη βάση. Μικρά πράγματα όπως οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι καμπάνιες e-mail μπορούν όχι μόνο να προσελκύσουν υπάρχοντες καταναλωτές, αλλά να διαδώσουν το μήνυμα σε νέους δυνητικούς πελάτες. Ουσιαστικά, το μάρκετινγκ διασφαλίζει το μέλλον της επιχείρησης μέσω δημιουργίας νέων και διατήρησης παλιών πελατών.

Εμπιστεύσου την ομάδα της IMBnet και μαζί θα δημιουργήσουμε μια οργανωμένη στρατηγική για σίγουρη επιτυχία!