Οι διαγωνισμοί έχουν τόσο θετικά όσο και αρνητικά στοιχεία.
Αρνητικά Στοιχεία των Διαγωνισμών
1) Μικρή Αξία Δώρου: Πλέον, οι χρήστες δεν αλληλεπιδρούν τόσο εύκολα αν η αξία του δώρου είναι μικρή. Για παράδειγμα, πριν 10 χρόνια ανεβάζαμε ένα διαγωνισμό με σεσουάρ μαλλιών στο Facebook για πελάτη μας και κερδίζαμε 2.500 νέους φίλους σε διάστημα 10 ημερών. Σήμερα, αυτό θα ήταν πιο δύσκολο να επιτευχθεί.
2) Προσωρινοί Ακόλουθοι: Πολλοί συμμετέχουν στους διαγωνισμούς μόνο για το δώρο και αποχωρούν μόλις ολοκληρωθεί η κλήρωση.
Θετικά Στοιχεία των Διαγωνισμών
1) Αύξηση Αλληλεπίδρασης: Οι συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς αλληλεπιδρούν έντονα με το γενικό περιεχόμενο της σελίδας σας, κάνοντας σχόλια, like κ.λπ., κάτι που αυξάνει το engagement της σελίδας σας.
2) Δυνητικοί Πελάτες: Μην ξεχνάτε ότι οι συμμετέχοντες είναι και αυτοί αγοραστές και δυνητικοί πελάτες.
Στρατηγικές Συμβουλές
1) Μην Υπερεκτιμάτε τις Πωλήσεις: Μην περιμένετε να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις μόνο και μόνο επειδή ανεβάσατε έναν διαγωνισμό.
2) Μην Υποτιμάτε τους Συμμετέχοντες: Είναι λάθος να αποκαλούμε τους συμμετέχοντες “διαγωνιστάκιδες” ή κάτι παρόμοιο.
Χρήσιμο Tip
Κάθε επαγγελματική σελίδα χρειάζεται τουλάχιστον ένα 10 – 15% των ακολούθων να έχει προέλθει από διαγωνισμούς. Αυτό το ποσοστό θα δώσει ένα καλό boost και άμεση αύξηση στους ακόλουθους κάθε φορά που κάνετε νέους διαγωνισμούς.
Συμμετέχετε σε διαγωνισμούς; Γράψτε μου στα σχόλια!