You are currently viewing Engagement Marketing

 

Engagement Marketing – Αφοσίωση και προσέλκυση πελατών

Όλες οι επιχειρήσεις έχουν την ίδια αποστολή, τη μεγιστοποίηση του κέρδους με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Χαμηλότερο κόστος δεν σημαίνει απαραίτητα και χαμηλότερης ποιότητας προϊόντα ή υπηρεσίες. Ένα σημαντικό ερώτημα που πρέπει να κάνετε είναι αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που πουλάτε έχουν ανταγωνιστικές τιμές και κατά πόσο οι πελάτες σας επιλέγουν για αυτό το λόγο.

Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείτε να διαθέτετε πάντα τις καλύτερες τιμές της αγοράς!
Θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο οι πελάτες σας να αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες σας όχι μόνο για την ανταγωνιστική σας τιμή.
Κατά την άποψή μας το πολυτιμότερο δεν είναι η περουσία της επιχείρησης ή το brand ή το προσωπικό αλλά οι πελάτες της. Έχοντας ευχαριστημένο πελατολόγιο η επιχείρησή σας δεν θα χρειάζεται την απόκτηση νέων πελατών για τη βιωσιμότητά της αλλά θα έχει κέρδη από τους υπάρχοντες πελάτες οι οποίοι πλέον θα είναι υποστηρικτές της εταιρείας σας.
Αυτό σημαίνει Engagement Marketing.
Δηλαδή Engagement Marketing εννοούμε την αφοσίωση που δίνουν στις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας οι πελάτες σας με την πάροδο του χρόνου.
Όλοι καθημερινά βλέπουμε ή ακούμε χιλιάδες διαφημίσεις από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, σε έντυπη μορφή, στη στάση του λεοφορείου. Όλες αυτές οι εικόνες κουράζουν τους καταναλωτές και οι περισσότεροι συγκρατούν τις πιο ουσιαστικές διαφημίσεις , τις διαφημίσεις που τους κάνουν εντύπωση ή με αυτές που συνδέονται απόλυτα με το brand της επιχείρησης.
Για παράδειγμα αν είστε λάτρεις της Apple όταν θα δείτε μια διαφήμιση της θα δώσετε ιδιαίτερη προσοχή και ίσως αγοράσετε και το συγκεκριμένο προϊόν ή θα το βάλετε στο μυαλό σας ώστε να το εξερευνήσετε καλύτερα και να μάθετε περισσότερα στοιχεία.

Πως μπορείτε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών στο brand σας;

    • Θα απευθυνθείτε στα κανάλια που πρόκειται να βρείτε νέους πελάτες.Για παράδειγμα αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα μια καλή ιδέα είναι η διαφήμιση σας στο Google Adwords.
      Προσοχή όμως η διαφήμισή σας θα πρέπει να είναι συνεχόμενη και όχι παροδική.
    • Προώθηση της επιχείρησής σας στα οργανικά αποτελέσμα των μηχανών αναζήτησης. Η τεχνική αυτή ονομάζεται SEO ( Search Engine Optimization) και εφόσον βρίσκεστε στην 1η σελίδα της Google σε λέξεις κλειδιά που αντιπροσωπεύουν το δικό σας είδος θα έχετε και αύξηση των πωλήσεων σας.
    • Πολύ σημαντική ενέργεια είναι να προωθείτε στο υπάρχον πελατολόγιο σας εκπτωτικά κουπόνια ώστε να τους ενθαρρύνετε να πραγματοποιούν πιο συχνά τις αγορές τους στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
    • Η προώθηση και η παρουσία σας μέσω Social Media (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube) θα αυξήσει το δυνητικό σας πελατολόγιο και όσοι πραγματικά επιθυμούν να μαθαίνουν νέα και προσφορές σας θα συνδεθούν μέσω των επαγγελματικών σας σελίδων.
    • Οι διαγωνισμοί ανα τακτά χρονικά διαστήματα είναι μια καλή ιδέα για να αυξήσετε την αφοσίωση και την αγάπη των πελατών απέναντί σας. Φυσικά οι διαγωνισμοί πρέπει να είναι 100% πραγματικοί και αυτό πρέπει να το προσέξετε.

Μπορείτε να ξεκινήσετε να αυξήσετε την αφοσίωση και την προσέλκυση των πελατών προς την επιχείρησή σας με εύκολους και οικονομικούς τρόπους και στη συνέχεια σιγά σιγά να επενδύσετε περισσότερο!