facebook

Πακέτα Social Media -20% έως τις 31/08. Δείτε εδώ

logo
logo

Contact us

Awesome Image Awesome Image

5 Συμβουλές για Επιτυχημένη Διαφήμιση Google Ads

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Διαφήμιση Google Ads

H Google με την υπηρεσία Google Adwords επιτρέπει σε επιχειρήσεις μικρές ή μεγάλες να προβάλλουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Τα κέρδη της Google εξ’ αιτίας των Google Ads αυξάνονται συνεχώς και αποτελεί τη μοναδική πηγή εσόδων της. 
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στο μηχανισμό αναζήτησης με τη μορφή κειμένου (text) ή με τη μορφή διαφημιστικών banners σε ιστοσελίδες συνεργατών της Google ή καταλόγους κ.ά.

Η χρέωση γίνεται με Pay Per Click (πληρωμή με το κλικ) ή με κόστος ανά 1000 προβολές (CPM). Οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν όσο budget επιθυμούν για την προβολή τους.

5 Συμβουλές για Επιτυχημένη Διαφήμιση Google Ads

Σε πολλές διαφημιζόμενες επιχειρήσεις τα αποτελέσματα είναι θετικά και τα Google Adwords αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων τους. Μάλιστα πολλές επιχειρήσεις επενδύουν καθημερινά ολοένα και μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη βλέποντας τις πωλήσεις τους ή το πελατολόγιό τους να αυξάνεται. 
Τι συμβαίνει όμως με τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται και ‘ξοδεύουν’ χρήματα άσκοπα; Παρακάτω σας αναφέρουμε τι πρέπει να προσέξετε πριν ξεκινήσετε τις διαφημίσεις.

#1 Ποιότητα της Ιστοσελίδας σας

Η ποιότητα της ιστοσελίδας σας αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία σας στον ψηφιακό χώρο. Όταν κατευθύνετε τους χρήστες σε μια ιστοσελίδα, είναι σημαντικό να εξασφαλίζετε ότι η σχεδίαση ακολουθεί τις προδιαγραφές του σύγχρονου ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Αυτό περιλαμβάνει το responsive design, δηλαδή τη δυνατότητα της ιστοσελίδας να προσαρμόζεται σε διάφορες συσκευές, καθώς και την εξασφάλιση γρήγορης ταχύτητας πλοήγησης. Επιπλέον, το περιβάλλον της ιστοσελίδας πρέπει να είναι ευχάριστο για τον χρήστη, ενώ πρέπει επίσης να εξυπηρετεί αποτελεσματικά τις ανάγκες και τις επιθυμίες των δυνητικών πελατών. 

Μια στρατηγική προσέγγιση στη σχεδίαση της ιστοσελίδας σας ενισχύει την εμπειρία του χρήστη και συμβάλλει στην επιτυχία της επιχείρησής σας online.

#2 Σχετικότητα Λέξεων Κλειδιών

Κάθε διαφήμισή μας στοχεύει στο να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον χρήστη, κατευθύνοντάς τον σε σελίδες προορισμού (landing pages) που είναι πλήρως αρμονικές με τις λέξεις-κλειδιά που αναζητά. 

Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης ψάχνει για ανδρικά μποτάκια, η διαφήμισή μας θα τον κατευθύνει απευθείας σε μια σελίδα προορισμού που προσφέρει ακριβώς αυτό – προϊόντα που ικανοποιούν τη συγκεκριμένη ανάγκη, αντί να τον οδηγεί σε μια γενική σελίδα ανδρικών παπουτσιών.

Στοχεύουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερη σχετικότητα με τις αναζητούμενες λέξεις-κλειδιά, προσφέροντας έτσι μια πιο ικανοποιητική εμπειρία αγορών στους χρήστες μας και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μας.

#3 Βελτιστοποίηση των Διαφημίσεων

Μπορείτε μέσω του Support της Google να διαβάσετε και να μάθετε όλες τις τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσω των διαφημίσεων της Google. 
Όμως για να είστε σίγουροι ότι δεν θα πειραματιστείτε με τη δουλειά σας εμπιστευτείτε έναν έμπειρο συνεργάτη της Google που αυτό το έχει κάνει για πολλές επιχειρήσεις και σίγουρα θα είναι πιο αποδοτικό για την επιχείρησή σας.

Η διαφημιστική σας εκστρατεία είναι σίγουρο ότι δε θα αποδίδει εξίσου όταν δε βελτιώνεται συχνά.

Η φροντίδα των διαφημίσεων επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

4# Επιλογή Κατάλληλου Budget

Όσοι ξεκινάνε να διαφημίσουν την επιχείρησή τους μέσω Google είναι ιδιαίτερα διστακτικοί με το budget που θα διαθέσουν. Η επιλογή αρχικά ενός χαμηλού budget (π.χ 5€/ημέρα) και στη συνέχεια με βάση τα αποτελέσματα να αυξηθεί δεν είναι κακή στρατηγική όμως σε μερικά αντικείμενα είναι απαγορευτικό το χαμηλό ύψος της δαπάνης. 
Υπάρχει η πιθανότητα να αργήσουν πολύ να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και πολλές φορές να μην έρθουν καθόλου. Συνεπώς το budget πρέπει να το ορίζει ένας συνεργάτης της Google πριν την έναρξή σας, ώστε να υπολογίζετε και εσείς τα χρήματα που θα διαθέσετε.

#5 Ανταγωνισμός

Τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας είναι ανταγωνιστικά ως προς την τιμή τους; Οι χρήστες επιλέγουν κυρίως τις καλύτερες τιμές όταν αγοράζουν προϊόντα. Το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να συγκρίνουν τιμές. Οπότε διαμορφώστε τις τιμές σας αν μπορείτε σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.

Τέλος, θέλουμε να σας αναφέρουμε ότι η υπηρεσία Google Adwords μόνο για καλό υπάρχει αν αξιοποιείται σωστά. Η στοχευμένη διαφήμιση είναι επιτακτική ανάγκη λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού. 
Επικοινωνήστε με την IMBnet και ένας εξειδικευμένο συνεργάτης μας θα μελετήσει τις ανάγκες σας ώστε να σας δώσει την καλύτερη λύση!

H Google με την υπηρεσία Google Adwords επιτρέπει σε επιχειρήσεις μικρές ή μεγάλες να προβάλλουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Τα κέρδη της Google εξ’ αιτίας των Google Ads αυξάνονται συνεχώς και αποτελεί τη μοναδική πηγή εσόδων της.

imbheige's avatar
Το άρθρο επιμελήθηκε ο/η
imbheige

Αν σου άρεσε αυτό που διάβασες, μοιράσου το με τους φίλους σου.

Share

IMBNET NEWS