facebook

Πακέτα Social Media -20% έως τις 31/08. Δείτε εδώ

logo
logo

Contact us

Awesome Image Awesome Image
case epiplagrande

Case Study EpiplaGrande – 5 έτη ανοδικής πορείας

Πώς Ξεκίνησαν Όλα

Τον Οκτώβριο του 2020 λάβαμε μια φόρμα επικοινωνίας … που ήταν η αφετηρία για ένα από τα πιο δημιουργικά διαφημιστικά ταξίδια μας. Αυτό το case θα βοηθήσει και εσάς να ανακαλύψετε ευκαιρίες.

Κανονίσαμε αρχικά ένα σύντομο τηλεφωνικό ραντεβού για να γνωριστούμε καλύτερα και στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε το πρώτο μας online meeting.

Ας μην ξεχνάμε ότι εκείνη την περίοδο — εν μέσω πανδημίας Covid-19 — όλα τα επαγγελματικά ραντεβού γίνονταν τηλεφωνικά ή διαδικτυακά.

Ο κύριος Άρης Ραμόλι μας εμπιστεύτηκε από την πρώτη κιόλας επικοινωνία. Μοιράστηκε μαζί μας το όραμά του και τα μελλοντικά του σχέδια, ζητώντας να του καταθέσουμε την πρότασή μας για συνεργασία.

Μήνυμα από τον Κωνσταντίνο Σκλαβούνη (iMBnet)

Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα σημαντική – και ο Άρης μας κέρδισε αμέσως. Ήταν ευγενικός, δεκτικός στις ιδέες και τις προτάσεις μας, και ο τρόπος προσέγγισής του ήταν επαγγελματικός και αξιοπρεπής.

Αν και στην αρχή όλοι υποθέσαμε ότι πρόκειται για κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας, μας εξέπληξε θετικά όταν διαπιστώσαμε πως πρόκειται για έναν πολύ νέο επιχειρηματία, με ώριμη σκέψη, σαφή αντίληψη της αγοράς και ξεκάθαρο όραμα.

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ήξερε να ακούει, να φιλτράρει και να αφήνει χώρο στους συνεργάτες του — χωρίς να χάνει τον ενθουσιασμό και την παρορμητικότητα που χαρακτηρίζει έναν νέο άνθρωπο με φιλοδοξίες.

IMG 1848 1

Ποια ήταν η Πρόκληση;

Η βασική ανάγκη της επιχείρησης Epipla Grande ήταν να αποκτήσει ουσιαστική παρουσία στο διαδίκτυο. Το πρώτο και κρίσιμο βήμα ήταν η κατασκευή ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος, που θα λειτουργούσε ως θεμέλιο για την προβολή και την εμπορική ανάπτυξη της επιχείρησης μέσω του domain epiplagrande.gr.

Ο στόχος ήταν ξεκάθαρος:

Να αυξηθεί η επισκεψιμότητα, να δημιουργηθεί ροή inbound επικοινωνιών και να αρχίσουν να «χτυπούν τα τηλέφωνα» από πελάτες που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν custom κατασκευές επίπλων, όπως γωνιακούς καναπέδες, κρεβάτια, τραπέζια και άλλες ειδικές παραγγελίες.

Η Λύση: Shopify & Performance Marketing

Για την κατασκευή του e-shop επιλέξαμε την πλατφόρμα Shopify, καθώς προσφέρει:

Τα πρώτα βήματα ήταν σταθερά αλλά σχετικά αργά, με μικρές αλλά σταδιακές αυξήσεις στην επισκεψιμότητα.

Ωστόσο, το σημείο καμπής ήρθε όταν η επιχείρηση μάς εμπιστεύτηκε και το διαφημιστικό κομμάτι:

Με τη σωστή στρατηγική performance marketing, η αύξηση στις πωλήσεις ήταν ραγδαία και το brand άρχισε να αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμική στην αγορά του custom επίπλου.

Τα Αποτελέσματα

Μέσα σε διάστημα μόλις ενός έτους, η επιχείρηση Epipla Grande σημείωσε εντυπωσιακή ανάπτυξη:

Μεταφέρθηκε σε μεγαλύτερο και πιο κεντρικό κατάστημα, το οποίο πλέον διαθέτει και πλήρως οργανωμένο εκθεσιακό χώρο.

Ο συνδυασμός ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop) και φυσικής παρουσίας έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική εμπειρία των πελατών. Οι ενδιαφερόμενοι είχαν πλέον τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα προϊόντα, να αισθανθούν την ποιότητά τους και να απολαύσουν φιλική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση, που ενίσχυε την εμπιστοσύνη και τη σύνδεση με το brand.

Αύξηση Τζίρου 2023-2024
0 %

Επίδοση σε Αριθμούς

Με τη βοήθεια των διαφημιστικών μας ενεργειών σε Google και Meta, καταφέραμε να προσελκύσουμε μεγάλο αριθμό δυνητικών πελατών στο eshop, οδηγώντας σε:

Αναβάθμιση το 2024

Το 2024 ήταν κομβικό έτος για την Epipla Grande, καθώς προχωρήσαμε σε μια ολοκληρωμένη αναβάθμιση της διαφημιστικής στρατηγικής, με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης και τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Τι άλλαξε:

📈 Αύξηση διαφημιστικού budget (ad spend)
Επενδύσαμε περισσότερα στις πλατφόρμες Google και Meta, εστιάζοντας σε performance-driven καμπάνιες με ξεκάθαρα conversion goals.
💳 Εισαγωγή νέων μεθόδων πληρωμής
Προστέθηκε η δυνατότητα πληρωμής μέσω Klarna (3 άτοκες δόσεις), ενισχύοντας την ευκολία και προσβασιμότητα για τον τελικό πελάτη.
🧠 Αναδιοργάνωση των καμπανιών
Επανασχεδιάστηκε η αρχιτεκτονική των διαφημίσεων με πιο ευέλικτες και στοχευμένες δομές, για να αξιοποιηθούν καλύτερα τα δεδομένα και τα ενδιαφέροντα του κοινού.

Προσθήκη Video Marketing

Ένα από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία ήταν η είσοδος του Video Marketing στην επικοινωνιακή στρατηγική μας.

Η ανθρώπινη προσέγγιση, η αυθεντικότητα και η σύνδεση με το κοινό έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην επιτυχία των καμπανιών video, ενισχύοντας τη διάρκεια θέασης, την αλληλεπίδραση και τελικά τις πωλήσεις.

Μετάβαση από Shopify σε WooCommerce

Όπως λέμε συχνά εδώ στην IMBnet, τα εργαλεία και τα συστήματα υπάρχουν για να εξυπηρετούν τους στόχους μιας επιχείρησης – όχι το αντίστροφο.

Με αυτό το σκεπτικό, αποφασίσαμε τη μετάβαση του eshop της Epipla Grande από Shopify σε WooCommerce, καθώς το υπάρχον περιβάλλον δεν μπορούσε πλέον να υποστηρίξει τους εξελισσόμενους επιχειρηματικούς στόχους.

Η απόφαση βασίστηκε σε πολλαπλά κριτήρια:

Νέες Δυνατότητες με WooCommerce

Η μετάβαση μάς έδωσε τη δυνατότητα να ενσωματώσουμε πιο εξατομικευμένες λειτουργίες, όπως:

Η επιλογή του WooCommerce μας άνοιξε τον δρόμο για ένα εξαιρετικά προσαρμόσιμο και επεκτάσιμο e-commerce περιβάλλον, ικανό να υποστηρίξει τα επόμενα βήματα της Epipla Grande με μεγαλύτερη αυτονομία και έλεγχο.

Βίντεο-Αξιολόγηση

Εκτός από Δουλειά Περάσαμε και ωραία

Κωνσταντίνος Σκλαβούνης's avatar
Το άρθρο επιμελήθηκε ο/η
Κωνσταντίνος Σκλαβούνης

Αν σου άρεσε αυτό που διάβασες, μοιράσου το με τους φίλους σου.

Share

Γράψτε μας το σχόλιο σας.

Gravatar profile
IMBNET NEWS