Κανένας δεν μπορεί να διαφωνήσει πως τα δύο τελευταία χρόνια ήταν δύσκολα και άλλαξαν πολλά. Ένα από αυτά ήταν και η καταναλωτική συμπεριφορά του αγοραστή. Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκαν ειδικά δεδομένα που σε πολλούς τομείς.
Ας επικεντρωθούμε όμως στην διαφήμιση. Σε παγκόσμιο επίπεδο υπήρχε μια αισθητή μείωση στο κόστος της διαφήμισης στο Facebook απο το ξεκίνημα της πανδημίας. Πολλές φορές αυτο είχε ως αποτέλεσμα να αυξάνονται τα επίπεδα απόδοσης της διαφημιστικής επένδυσης. Για άλλους όμως δεν ίσχυε το ίδιο. Έτσι, ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο ανήκετε, η πανδημία του COVID μπορεί να έχει βοηθήσει ή να βλάψει τις διαφημιστικές σας προσπάθειες. Η εποχή αλλάζει πάλι και κάποιοι απο τους τομείς που είχαν απώλειες σταθεροποιούνται.
Δεδομένου ότι το μόνο που μπορούμε να προβλέψουμε είναι τις δικές μας κινήσεις ας δουμε 3 τακτικές που θα πάνε την διαφήμιση σε πολύ υψηλα επίπεδα μέσα στο 2022.
Σαφήνεια στα λεγόμενα σας.
Ο κόσμος της δημοσιογραφίας δεν είναι ο μόνος που χαρακτηρίζεται από την παραπληροφόρηση. Πόσες φορές σας έχει τύχει να αγοράσετε κάποιο προϊόν που όταν το παραλάβατε δεν έμοιαζε με αυτο της παραγγελίας; Μπορεί να μην είναι αυτός ο κανόνας αλλά οι αναξιόπιστοι ισχυρισμοί για λόγους μάρκετινγκ είναι μια λάθος τακτική. Ο καταναλωτής θέλει διαφάνεια. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιδιώκετε να χρησιμοποιείτε πραγματικά δεδομένα και να υποστηρίζετε τους ισχυρισμούς σας με αξιόπιστες πηγές. Κάνε γνωστό στο κοινό σου ότι είσαι αξιόπιστος και θα μεταμορφοθούν σε αφωσιομένους. Στηριχτείτε στο προιον ή την υπηρεσία σας και αυτό σίγουρα θα σας αποζημιώσει.
Πρόσθεσε δημιουργικότητα
Σίγουρα δεν είναι κάτι που ακούτε για πρώτη φορά, όμως οι στοκ φωτογραφίες ακόμη πάνε και έρχονται. Το αποτέλεσμα αυτού είναι να χάνεται η δημιουργικότητα και οι διαφημίσεις σας είτε είναι στο Facebook είτε στο διαδύκτιο γενικά να μένουν σε χαμηλές πτήσεις . Αν έχετε την διάθεση να ξοδέψετε χρήματα για να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook και όχι απλά να πετάξετε τα χρήματα σας σε φτηνές δουλειές, βεβαιωθείτε ότι επενδύσετε σωστα σε διαφημίσεις που τραβούν τα βλέμματα και τους κάνουν μετατροπές. Η δημιουργηκότητα δεν είναι τόσο ευκολή να την αποκτήσεις, για τον λόγο αυτό η IMBNET μπορεί να γίνει ο καλύτερος σου συνεργάτης.
Storytelling
Οι άνθρωποι συνδέονται με ιστορίες πολύ καλύτερα από αντίγραφα πωλήσεων.Η αφήγηση μιας ιστορίας στο μάρκετινγκ μπορεί σίγουρα να προωθήσω το προϊόν ή την υπηρεσία, αλλά ο βασικός σκοπός είναι να απεικονίσουν τον πελάτη ως τον ήρωα της ιστορίας. Το προϊόν ή η υπηρεσία γίνονται αμέσως πιο ελκυστικά στον πελάτη όταν το νιωθεί δικό του, όταν νιώθει ότι ανήκει σε μία ομάδα για την οποία έχει φτιαχτεί το προϊόν ή η υπηρεσία.
Δοκιμή. Δοκιμή. Δοκιμή.
Αν μπορούσα θα το έγραφα πολλές φορές ακόμα, ο σκόπος όμως είναι να γίνει πολλές φορές από εσάς. Ο τρόπος αυτός δημιουργεί το αίσθημα του νέου στο κοινό που θέλει να το εξερευνήσει, έτσι αυξάνετε την επισκεψιμότητα της επιχείρησης. Προβάλετε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων. Το Facebook σου δίνει την δυνατότητα να δοκιμάσεις πολλούς τρόπους διαφίμησης και όσο και αν σου φαίνετε περίεργο λειτουργούν ακόμα και θα αποδώσουν. Κρατήστε δεδομένα ποιός τύπος διαφίμησης αποδίδει καλύτερα. Ήρθε η ώρα για νέες υποθέσεις και νέα πειράματα.
Μερικοί τύποι διαφήμισης που θα βοηθήσουν την επιχείρηση σας:
- Διαφημίσεις άμεσης εμπειρίας
- Διαφημίσεις Messenger
- Διαφημίσεις βίντεο
- Διαφημίσεις καρουζέλ
Τέλος όλα αυτά ίσως είναι λίγο δύσκολα να τα διαχειριστείς όταν τρέχεις μια επιχείρηση. Για τον λόγο αυτό το να εμπιστευτείτε έναν ειδικό είναι το ιδανικό σενάριο. Εμείς στην IMBNET πιστεύουμε με τις ιδέες μας και τις πρακτικές μας και δεσμευόμαστε να πάμε την επιχείρηση σου ένα βήμα παρακάτω. Αναλύουμε την πραγματικότητα του κλάδου σας, σταθμίζουμε τους κινδύνους και δημιουργούμε μια εξατομικευμένη στρατηγική που θα αυξήσει την διαφημιστική σας επένδυση. Διαφημιζουμε με σιγουριά.










