facebook

Πακέτα Social Media -20% έως τις 31/08. Δείτε εδώ

logo
logo

Contact us

Awesome Image Awesome Image

Τι είναι το Content Marketing; Πώς λειτουργεί; Ποια τα οφέλη του;

Τι είναι το Content Marketing;

To Content Marketing είναι μια στρατηγική επικοινωνίας που βασίζεται στη δημιουργία στοχευμένου & ουσιαστικού περιεχομένου, με σκοπό να προσελκύσει, να ενημερώσει και να καθοδηγήσει το κοινό ενός brand προς την αγορά των προϊόντων ή υπηρεσιών του.

Μέσα από προσεγμένο περιεχόμενο, το brand επικοινωνεί τις αξίες του, ενισχύει την αναγνωρισιμότητά του και διατηρεί τη σχέση του με το κοινό.

Content marketing μπορεί να είναι ένα βίντεο, ένα banner, ένα άρθρο blog, ένα social media caption, ένα newsletter ή ακόμη και μια σειρά από stories. Ουσιαστικά, κάθε μορφή περιεχομένου που στηρίζει τη συνολική εικόνα και στρατηγική του brand.

Στόχος του content marketing είναι να ενισχύσει τη σύνδεση του brand με το κοινό του και να το οδηγήσει σταδιακά προς την απόφαση αγοράς, μέσα από συνεπή και αποτελεσματική επικοινωνία.

Γιατί σήμερα είναι πιο σημαντικό από ποτέ;

Στις μέρες μας, το κοινό αναζητά αυθεντικότητα. Θέλει να δει κάτι αληθινό, να νιώσει ότι συνδέεται με το brand, να το αισθανθεί οικείο και ανθρώπινο. Δεν αρκεί πια ένα όμορφο γραφικό ή ένα stock βίντεο· ο κόσμος ξεχωρίζει αμέσως το περιεχόμενο που είναι “φτιαγμένο” απλώς για να γεμίσει χώρο από αυτό που έχει ουσία, συναίσθημα και ταυτότητα.

Οι άνθρωποι θέλουν να εμπλακούν, να ταυτιστούν και να εμπιστευτούν. Θέλουν να βλέπουν πραγματικές εικόνες, αυθεντικές στιγμές και περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει το ίδιο το brand όχι κάτι απρόσωπο ή μηχανικό.

Γι’ αυτό το content marketing σήμερα έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ! Γιατί δεν μιλάει “προς” το κοινό, αλλά μαζί του. Δημιουργεί σχέση, φέρνει κοντά και κάνει το brand να ξεχωρίζει όχι μόνο με αυτό που πουλά, αλλά με αυτό που εκπέμπει προς το κοινό του.

Που χρησιμοποιούμε Content Marketing;

Το Content Marketing χρησιμοποιείται σε κάθε σημείο όπου ένα brand επικοινωνεί με το κοινό του online & offline marketing.

Το περιεχόμενο εφαρμόζεται σε ιστοσελίδες, στα social media, σε διαφημιστικά banners, άρθρα blog, newsletter, αλλά και σε όλο το φάσμα του digital marketing, από τις καμπάνιες performance μέχρι το email marketing.

Παράλληλα, βρίσκει εφαρμογή και στο offline marketing, μέσα από έντυπα, παρουσιάσεις ή εταιρικά υλικά που αποτυπώνουν τη φιλοσοφία και την αισθητική ενός brand.

Στην ουσία, το content marketing είναι παντού όπου υπάρχει ανάγκη να μεταδώσεις ένα μήνυμα με συνέπεια, ύφος και αξία.

Ποιες μορφές Περιεχομένου υπάρχουν;

Οι πιο συχνές μορφές περιεχομένου είναι τα βίντεο, το φωτογραφικό υλικό, τα άρθρα και τα social media posts.

Ανάλογα με τον στόχο, μπορεί να περιλαμβάνουν επίσης newsletter ή διαφημιστικά banners.

Με λίγα λόγια περιεχόμενο, θεωρείτε οτιδήποτε μπορεί να αναδείξει την επιχείριση ενός brand.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Content Marketing;

Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του Content Marketing είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να αναδείξεις την επιχείρησή σου μέσα από αυθεντικό περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει την ταυτότητα, τις αξίες και τη φιλοσοφία του brand σου.

Παράλληλα, συμβάλλει καθοριστικά στο brand awareness, ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού, βελτιώνει τη θέση της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης της Google (SEO) και δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες.

Το content marketing βοηθά ένα brand να ξεχωρίσει, να συνδεθεί και να εξελιχθεί μέσα από στρατηγική και αυθεντική επικοινωνία.

Πώς συμβάλλει το Content Marketing στο SEO;

Ένα ποιοτικό και “original” περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν ότι το site είναι χρήσιμο και σχετικό για τους χρήστες. Όταν οι επισκέπτες μένουν περισσότερο χρόνο σε μια σελίδα, η Google «διαβάζει» αυτό το metric ως ένδειξη ενδιαφέροντος και θεωρεί την ιστοσελίδα κατάλληλη και αξιόπιστη.

Παράλληλα, η Google λαμβάνει δεδομένα και από άλλες μορφές περιεχομένου, όπως βίντεο, posts και άρθρα, που δημοσιεύονται online και συνδέονται με την ιστοσελίδα, ενισχύοντας τη συνολική παρουσία της.

Πλέον το Google AI Mode & το Chat GPT αντλούν πληροφορίες απευθείας από το περιεχόμενο για να προτείνουν αποτελέσματα ή απαντήσεις. Έτσι, ένα πλούσιο και αυθεντικό περιεχόμενο βελτιώνει όχι μόνο τη θέση της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά και την ορατότητα ενός brand σε όλες τις σύγχρονες πλατφόρμες αναζήτησης.

Βίντεο-Αξιολόγηση

imbheige's avatar
Το άρθρο επιμελήθηκε ο/η
imbheige

Αν σου άρεσε αυτό που διάβασες, μοιράσου το με τους φίλους σου.

Share

Γράψτε μας το σχόλιο σας.

Gravatar profile
IMBNET NEWS