logo
logo

Επικοινωνήστε μαζί μας

Awesome Image Awesome Image
imbnet_blog_seo

Τοπικό Seo – Local Seo

Listen here!

Seo (Search Engine Optimization) είναι η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Κυρίως μας ενδιαφέρει η αναρρίχηση της ιστοσελίδας σας στην μηχανή αναζήτησης της Google. Ας μην ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών του διαδικτύου χρησιμοποιούν το ευρετήριο της Google.

Τι είναι το τοπικό Seo;

Όπως αναφέρει και η ονομασία που του έχουμε δώσει, τοπικό Seo είναι η βέλτιστη μορφή εμφάνισης στα τοπικά οργανικά αποτελέσματα. Δηλαδή ή αύξηση της επισκεψιμότητας της επιχείρησής σας κοντά στην περιοχή σας.

Τα τελευταία χρόνια η Google υλοποίησε μερικά εργαλεία που έχουν ως στόχο την ενίσχυση της τοπικής αγοράς. Με αυτό τον τρόπο βοήθησε και τους καταναλωτές να βρίσκουν σε κοντινή απόσταση αυτό που επιθυμούν αλλά και τις ‘μικρές επιχειρήσεις’ να αναπτυχθούν. Για παράδειγμα ένα μανάβικο που βρίσκεται στην περιοχή του Περιστερίου μπορεί να εμφανίζεται στους χρήστες που αναζητούν για «μανάβικο Περιστέρι». Εξάλλου και το μανάβικο μπορεί να εξυπηρετεί μόνο τη γύρω περιοχή για αποστολή παραγγελιών.

Για πολλές επιχειρήσεις είναι πολύ σημαντική προωθητική ενέργεια το τοπικό SEO. Μερικές από αυτές μπορεί να είναι το κομμωτήριο, το κρεοπωλείο, ιατρικές υπηρεσίες, φούρνος, κ.ά.

Πως γίνεται το τοπικό SEO;

Μπορείτε να ενισχύσετε την τοπική σας εμφάνιση με 2 τρόπους:

  1. Βελτιστοποιώντας την ιστοσελίδα σας

Μπορείτε η στρατηγική Seo που θα ακολουθήσετε στην ιστοσελίδα σας να εξυπηρετεί τις τοπικές αναζητήσεις. Εάν για παράδειγμα επισκευάζετε ψυγεία και μπορείτε να εξυπηρετήσετε την Αθήνα καλό  είναι να ορίσετε ως focus keyword επισκευή ψυγείων Αθήνα. Εφόσον πρώτα βεβαιωθείτε ότι η συγκεκριμένη φράση έχει ζήτηση σε μηνιαία βάση.

Δείτε τη συγκεκριμένη στρατηγική που πραγματοποιήσαμε σε πελάτη μας και από την ενέργεια έχει αυξήσει το πελατολόγιο του.

Πληκτρολογώντας τον όρο αναζήτησης επισκευές ψυγείων Αθήνα θα βρείτε 1η θέση την ιστοσελίδα www.freeze-clima.gr.

Τέτοιου είδους στρατηγικές είναι ιδιαίτερα επικερδείς καθώς ο ανταγωνισμός είναι μικρότερος. Συνεπώς και το κόστος υλοποίησης είναι χαμηλό.

 

  1. Δημιουργώντας Google My Business

Ένα πολύ σημαντικό και Δωρεάν εργαλείο που έχετε στη διάθεσή σας είναι το Google My Business. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις πολυάριθμες δυνατότητές του και να προσεγγίσετε πελατολόγιο κοντά στην περιοχή σας.

Είναι πολλοί οι χρήστες που επιλέγουν επιχειρήσεις μέσω του Google 3 pack. Μάθετε τι είναι το Google 3 pack στο άρθρο που είχαμε ανεβάσει.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πολύ ενημερωμένο προφίλ στο Google My Business, να εισάγεται τα παρακάτω στοιχεία:

  1. 1. Διεύθυνση
  2. 2. Ωράριο λειτουργίας
  3. 3. Link του ιστότοπου
  4. 4. Τηλέφωνα επικοινωνίας
  5. 5. Ονομασία επιχείρησης
  6. 6. Σημαντικούς όρους αναζήτησης – ετικέτες
  7. 7. Εταιρικό κείμενο
  8. 8. Φωτογραφικό υλικό

Μπορείτε να πραγματοποιείτε αναρτήσεις, προσφορές κ.ά πολλές ενέργειες που θα προσελκύσουν αρκετά το ενδιαφέρον δυνητικών πελατών σας.

Οι πελάτες σας εκτός από τις αναρτήσεις σας μπορούν να αξιολογούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας γράφοντας μια κριτική.

Με άλλα λόγια όσο πιο τακτικά επεξεργάζεστε το Google My Business  τόσο υψηλότερη τοπική κατάταξη θα έχετε.

 

Τέλος, μπορείτε να ζητήσετε τη βοήθεια της IMBNet για το δικό σας τοπικό Seo. Θα δημιουργήσουμε τη στρατηγική που θα αυξήσει την δική σας τοπική οργανική κατάταξη.

Facebook
Twitter
LinkedIn