ΠΡΟΣΦΟΡΑ για Website Δείτε εδώ!
logo
logo

Contact us

Awesome Image Awesome Image
imbnet_blog_performance_max

Performance Max Καμπάνια – Αξιοποιήστε στο έπακρο τις δυνατότητές της

Listen here!

Performance Max – Google Ads

Ας συστηθούμε πάλι

Η IMBNet ιδρύθηκε το 2013 και είναι μια ελληνική, πρωτοποριακή και αναγνωρισμένη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ αφιερωμένη στην ανάδειξη της επωνυμίας των επιχειρήσεων μέσω καινοτόμων λύσεων μάρκετινγκ.
Σχεδιάζει προσαρμοσμένες στρατηγικές, διαθέτει τεχνογνωσία στα πιο επίκαιρα διαφημιστικά κανάλια και παρακολουθεί την πορεία των επιχειρήσεων.

Στην περίπτωση που δε γνωρίζετε τι είναι το Google Ads

To Google Ads είναι το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google απ΄ όπου όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Διαθέτει μια online πλατφόρμα με πολλές δυνατότητες για να μπορείτε να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις σας όπου και να βρίσκεστε. Εφόσον δημιουργήσετε λογαριασμό για την επιχείρησή σας, μπορείτε να σχεδιάζετε διαφημίσεις και να προσεγγίσετε τους κατάλληλους χρήστες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε.
imbnet_google_ads_
Η πληρωμή του διαφημιστικού χώρου στην Google γίνεται με τη μορφή της χρέωσης ανά κλικ (PPC). Η Google διαθέτει διάφορους τύπους εκστρατειών και μπορείτε να διαφημιστείτε με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε διαφήμιση με τον πιο παραδοσιακό τρόπο στο μηχανισμό αναζήτησης Search αλλά και στο YouTube. Σε τακτά χρονικά διαστήματα η Google κάνει update τους τύπους διαφημίσεων που προσφέρει στους πελάτες της με σκοπό την καλύτερη απόδοση της προβολής τους. Σήμερα θα μιλήσουμε για έναν νέο τύπο καμπάνιας της Performance Max που εξυπηρετεί περισσότερο τους εμπόρους προϊόντων, δηλαδή τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τί είναι Google Performance Max;

Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με πολλούς πελάτες που μας ρωτούν τι είναι η Performance Max campaign και πώς μπορεί να βοηθήσει τη δική τους επιχείρηση. Είναι δε αρκετοί που μας δείχνουν τις διαφημίσεις ανταγωνιστών τους και μας ρωτούν πώς μπορούν να κάνουν και οι ίδιοι αυτή τη μορφή διαφημίσεων.
Αν το ακούτε για πρώτη φορά, η Performance Max είναι σχετικά ένας νέος τύπος καμπάνιας που επιτρέπει σε διαφημιζόμενους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε όλα τα κανάλια του Google, όπως στο Search, στο Display, στο Youtube, στο Gmail, στο Discovery με μια μίξη κειμένων, εικόνων και βίντεο.
Εμείς οι διαφημιστές που εργαζόμαστε και σχεδιάζουμε αυτό τον τύπο καμπάνιας πραγματικά έχουμε εντυπωσιαστεί από τις δυνατότητες που μας δίνονται αλλά κυρίως από τα αποτελέσματα που αποφέρει στους διαφημιστικούς μας λογαριασμούς.
Η Performance Max χρησιμοποιεί μοντέλα μηχανικής εκμάθησης για τη βελτιστοποίηση προσφορών και τοποθετήσεων και συντελεί αρκετά ώστε να αυξηθούν οι μετατροπές μέσω της υποβολής έξυπνων προσφορών στις δημοπρασίες με τη μεγαλύτερη πιθανότητα μετατροπής.
performance_max_display
 

Ποια είναι τα οφέλη της Performance Max;

Η ομάδα μας λατρεύει να παρακολουθεί στατιστικά δεδομένα, να αξιολογεί την απόδοση και να βελτιστοποιεί τις καμπάνιες προσφέροντας το καλύτερο αποτέλεσμα για τους πελάτες της.
Πριν μας δοθεί αυτή η νέα δυνατότητα απ΄την πλατφόρμα του Google Ads, δημιουργούσαμε Smart Shopping καμπάνιες για να προωθήσουμε τα προϊόντων των πελατών μας σε συνδυασμό με dynamic remarketing καμπάνια για καλύτερα αποτελέσματα. Με τη χρήση της Performance Max ουσιαστικά αντικαταστήσαμε δυο καμπάνιες που είναι αρκετά χρονοβόρες στη δημιουργία τους και τον τελευταίο καιρό δε, λαμβάνουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα μετατροπών στους λογαριασμούς μας.
Εφόσον δοκιμάσαμε στον πρώτο μας πελάτη την Performance Max χαρήκαμε ιδιαιτέρως από την αύξηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI). Οι μετατροπές αυξηθήκαν και ήταν η καμπάνια με το μικρότερο διαφημιστικό κόστος / μετατροπή. Τότε ξεκινήσαμε να δημιουργούμε Performance Max και σε άλλους λογαριασμούς πελατών μας με στόχο να αποφέρουμε καλύτερα αποτελέσματα και πωλήσεις στο e-shop τους.
Επίσης, ένα ακόμη πλεονέκτημα της Performance Max είναι ότι απλοποίησε το τρόπο δημιουργίας της καμπάνιας καθώς έχει αυτοματοποιήσει την τοποθέτηση διαφημίσεων και τη στόχευση μέσω της έξυπνης υποβολής προσφορών. Αυτό σημαίνει ότι οι έμπειροι και εξειδικευμένοι διαφημιστές θα διαθέτουν ποιοτικότερο χρόνο για τις πιο σημαντικές ενέργειες στο ΄χτίσιμο΄ μια καμπάνιας, όπως η δημιουργία καλύτερης προσέγγισης στοχευμένου κοινού (audience).
 kostas_sklavounis_google_partner

Πρέπει να χρησιμοπoιήσετε την Performance Max καμπάνια;

Η απάντηση είναι: ΝΑΙ! Τα αποτελέσματα δείχνουν να είναι αρκετά ικανοποιητικά και είναι μια μορφή καμπάνιας που θα υπάρχει μελλοντικά. Σίγουρα δεν θα αποτελέσει την ιδανική λύση για όλες τις επιχειρήσεις και είναι καλό να γνωρίζετε τα κάτωθι:
  1. 1. Είναι ιδιαίτερη αποδοτική όταν πρόκειται να διαφημίσουμε προϊόντα με τη χρήση λογαριασμού στο Google Merchant Center. Δηλαδή τα προϊόντα που πουλάτε να είναι κυρίως αναγνωρισμένα brand και να διαθέτουν κωδικό κατασκευαστή MPN.
  2. 2. Χρειάζεται μεγαλύτερο προϋπολογισμό ακόμη και 3πλάσιο για να έχει καλύτερα αποτελέσματα.
  3. 3. Η αυτοματοποίηση των προσφορών ενέχει και μερικούς κινδύνους.

Αν έχετε λογαριασμό στο Google Ads και έχετε δοκιμάσει ή θέλετε να δοκιμάσετε την performance max μπορείτε να ανταλλάξουμε τις εντυπώσεις μας.Αν πάλι είστε νέοι στο παιχνίδι και ψάχνετε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ να δημιουργήσει για εσάς τις διαφημιστικές καμπάνιες σας μπορείτε να μας βρείτε εύκολα με ένα τηλεφώνημα στο 2108542567.
Facebook
Twitter
LinkedIn