Υπηρεσίες SEO από την εταιρεία μάρκετινγκ IMBNet: Εδώ και 12 χρόνια προσφέρουμε μετρήσιμη βελτίωση στην κατάταξη των ιστοσελίδων των επιχειρήσεων που αναλαμβάνουμε, χρησιμοποιώντας τις πιο κερδοφόρες στρατηγικές SEO μάρκετινγκ.
Προώθηση SEO & Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων
Τι είναι το SEO;
SEO, ή αλλιώς Search Engine Optimization, αναφέρεται στην πρακτική της βελτιστοποίησης της οργανικής κατάταξης μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, όπως το Google.
Στο πλαίσιο των υπηρεσιών SEO, ο web developer της ιστοσελίδας συνεργάζεται στενά με τον Digital Marketer, ο οποίος διαμορφώνει την SEO στρατηγική. Αυτή η συνεργασία επιτρέπει την ακριβέστερη προσαρμογή των τεχνικών παραμετροποίησης της ιστοσελίδας προς τις απαιτήσεις των μηχανών αναζήτησης και των χρηστών.
Η δημιουργία μιας αποτελεσματικής SEO στρατηγικής βασίζεται τόσο στις ανάγκες του πελάτη όσο και στα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί από την υφιστάμενη διαδικτυακή παρουσία του.
Υπηρεσίες SEO
Keywords
Η επιλογή των λέξεων κλειδιών είναι μία από τις πιο σημαντικές ενέργειες καθώς έχει να κάνει με το πώς θα αναγνωρίζει την ιστοσελίδα σας η Google στο ευρετήριό της αλλά και με το πώς θα σας βρίσκουν οι πελάτες σας.
Όσο πιο αντιπροσωπευτικές με το αντικείμενο της δραστηριότητάς σας είναι οι λέξεις κλειδιά τόσο "καλύτερους επισκέπτες" θα έχετε στην ιστοσελίδα σας.
Η ομάδα μας με την πολυετή εμπειρία της στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων αλλά και με τη βοήθεια σημαντικών εργαλείων, όπως το keyword tool της υπηρεσίας Google Ads, θα εντάξει στο site σας τις πιο αποδοτικές λέξεις κλειδιά, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τη λογική του ιδιώτη, του πολίτη και του καταναλωτή και όχι του επαγγελματία ή του ειδικού.
On page SEO
Στο On Page Seo περιλαμβάνονται σημαντικές εργασίες που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και θέματα κατασκευής. Οι ρυθμίσεις περιεχομένου αποσκοπούν στην ακρίβεια και στον προσανατολισμό που πρέπει να δοθεί στην ιστοσελίδα σας ώστε να είναι πιο φιλική προς τους επισκέπτες αλλά και στην Google.
Τέτοιες ρυθμίσεις είναι η συγγραφή πληροφοριών σε κάθε σελίδα (meta data), η συγγραφή τίτλων (title tag), η συγγραφή περιγραφών (description meta tag) και η προσθήκη στοχευμένων λέξεων κλειδιών (focus keyword). Για την αναρρίχηση της ιστοσελίδας σας στην κατάταξη της Google λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν μας θέματα ασφαλείας σε επίπεδο hosting αλλά και σε επίπεδο site. Τέλος, προβαίνουμε σε όλες τις απαραίτητες αναβαθμίσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Backlinks
Το SEO εκτός σελίδας αναφέρεται σε οτιδήποτε γίνεται εκτός του website σας με πιθανή επίδραση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
Η βελτιστοποίηση του ιστοτόπου σας για off page SEO σημαίνει ότι θα πρέπει να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες και οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν την ιστοσελίδα σας όσον αφορά την αξιοπιστία, τη δημοτικότητα και τη συνάφεια.
Μια κοινή παρανόηση είναι ότι οι δραστηριότητες που σχετίζονται με συνδέσμους είναι οι μόνες που έχουν σημασία. Στην πραγματικότητα, ο αλγόριθμος της Google δίνει μεγάλη προσοχή σε έναν αριθμό παραγόντων για την κατάταξη του περιεχομένου.
Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι ζωτικής σημασίας για την ενδυνάμωση της οργανικής σας κατάταξης. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν έναν πολύπλοκο αλγόριθμο που αλλάζει συνεχώς και θα πρέπει να προσαρμόζεστε με τις καινούριες συνθήκες κάθε φορά.
Η ομάδα μας αναλαμβάνει το Content Marketing της ιστοσελίδας σας δίνοντας έμφαση στα πρωτότυπα κείμενα, στις ελκυστικές εικόνες και γενικά στο μοναδικό περιεχόμενο. Ακολουθούμε όλες τις προδιαγραφές και τις βέλτιστες τεχνικές ώστε να υπάρχει συνάφεια του ιστότοπού σας με τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που αναζητούν οι δυνητικοί σας πελάτες. Προνοούμε ώστε ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας να βρίσκει ενδιαφέρον το περιεχόμενό της και να πλοηγείται ευχάριστα! Με αυτό τον τρόπο μειώνουμε αισθητά το μέσο χρόνο εγκατάλειψης όπου είναι ένας κακός δείκτης για τις μηχανές αναζήτησης.
Εμπειρία Χρήστη
Ο έλεγχος χρηστικότητας (usability test) αναφέρεται στην αξιολόγηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας δοκιμάζοντας το με αντιπροσωπευτικούς χρήστες. Ο στόχος είναι να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα χρηστικότητας, να συλλεχθούν ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα και να προσδιοριστεί η ικανοποίηση του συμμετέχοντα από το προϊόν/ υπηρεσία.
Η δοκιμή χρηστικότητας επιτρέπει στις ομάδες σχεδιασμού και ανάπτυξης να εντοπίζουν προβλήματα προτού γραφτεί ο κώδικας. Όσο τα προηγούμενα ζητήματα εντοπιστούν και επιδιορθωθούν, τόσο λιγότερο δαπανηρές θα είναι οι διορθώσεις όσον αφορά τον χρόνο που θα σπαταλήσει το προσωπικό όσο και τον πιθανό αντίκτυπο στο πρόγραμμα. Διάφορα Usability Tests που ακολουθούμε ώστε να επιτύχουμε την αποδοτικότερη λειτουργία μιας ιστοσελίδας είναι το Google Analytics, Google Tag Manager & Google Test, τα οποία παρέχονται δωρεάν από την Google.
Άρθρα & Blogging
Το blogging αναφέρεται στη γραφή, τη φωτογραφία και άλλα μέσα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Ξεκίνησε ως μια ευκαιρία για άτομα να γράφουν ημερολογιακές καταχωρήσεις, αλλά έκτοτε ενσωματώθηκε σε ιστοτόπους από πολλές επιχειρήσεις. Το «blog» και το «blogging» χρησιμοποιούνται πλέον για τη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου στα κοινωνικά μέσα, ειδικά όταν το περιεχόμενο είναι μακράς διαρκείας και μοιράζεται σε τακτική βάση.
Το περιεχόμενο των blog ποικίλλει σημαντικά ανάλογα το είδος της επιχείρησης και τον σκοπό που θέλει να πετύχει ο εκάστοτε blogger. Η ομάδα μας εξειδικεύεται στη σύνταξη περιεχομένου και έχει αρθρογραφήσει πολλά κείμενα και blog, τα οποία αναφέρονται σε διαφορετικά αντικείμενα επιχειρήσεων. Μην ξεχνάς πως ένα καλό περιεχόμενο που αντιπροσωπεύει την ιστοσελίδα σας, την βοηθάει και στην αναρρίχηση της οργανικής κατάταξης στη Google.
SEO Podcast
Ο Κωνσταντίνος Σκλαβούνης Seo Expert, απαντάει σε σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας. Δείτε το παρακάτω βίντεο!
Συχνά με ρωτάτε...
Είμαι ο Κωνσταντίνος Σκλαβούνης CEO & Digital Marketer της IMBnet. Μαζί θα συζητήσουμε για το Search Engine Optimization της επιχείρησής σας και το πώς αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το πελατολόγιό σας!
Αρχικά θα χρειαστεί να πραγματοποιήσουμε μια συνάντηση ώστε να συζητήσουμε για τους στόχους σας. Είναι πολύ σημαντικό να μας αναφέρετε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που επιθυμείτε να προβάλλετε!
Ύστερα από μελέτη της ομάδα μας, θα σας παραθέσουμε τις προτάσεις μας και τις κατάλληλες κινήσεις για τη δική σας δραστηριότητα, ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας.
Πρώτα απ’ όλα, να σας πω ότι η συγκεκριμένη ερώτηση είναι must! Περίπου το 95% των νέων πελατών μας πριν με ρωτήσουν οτιδήποτε άλλο μου κάνουν την παραπάνω ερώτηση.
– Η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να εστιάσετε αλλού τις ερωτήσεις σας και όχι στο κόστος. Το κόστος πάντα έχει να κάνει με το κέρδος! Στη δική σας περίπτωση πρέπει να αναρωτηθείτε ποια θα είναι τα κέρδη που θα λάβετε στην επιχείρησή σας από την υπηρεσία Search Engine Optimization.
Είναι λογικό όμως να αναρωτιέστε για το κόστος καθώς δε γνωρίζετε με ποιους τρόπους θα λειτουργήσει αποτελεσματικά το SEO στη δική σας ιστοσελίδα. Συνεπώς θεωρείτε ότι είναι κάτι standard για όλες τις επιχειρήσεις.
Θέλω όμως να σας ενημερώσω ότι οι τεχνικές SEO διαφοροποιούνται για κάθε ιστοσελίδα. Το κόστος της υπηρεσίας SEO εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως:
1. Το είδος της επιχείρησής σας
2. Τη ζήτηση που έχει το αντικείμενό σας μέσω διαδικτύου
3. Τον ανταγωνισμό
4. Την ποιότητα της υπάρχουσας ιστοσελίδας σας
5. Τέλος, η δημοτικότητα της επιχείρησής σας.
Επίσης πολύ συχνή η συγκεκριμένη ερώτηση.
Με την έναρξη των εργασιών σίγουρα θα δείτε αύξηση των οργανικών θέσεων της ιστοσελίδας σας. Το πότε όμως θα βρίσκεται η ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις της Google αυτό ΔΕΝ μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια από κανέναν.
Γνωρίζω την αδημονία που έχετε να δείτε την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα της Google και θα σας απαντήσω λέγοντας ότι κανένας διαφημιστής ή Seo Expert δεν μπορεί να σας δώσει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα καθώς δεν εξαρτάται απόλυτα από αυτόν. Οι μηχανές αναζήτησης δεν αποφασίζουν ξαφνικά να σας ανεβάσουν στην 1η σελίδα της αναζήτησης επειδή κάποιος διαφημιστής πραγματοποίησε μερικές τεχνικές ενέργειες στην ιστοσελίδα σας.
Σε υψηλές οργανικές θέσεις πιθανόν να βρίσκονται ιστοσελίδες που έχουν διενεργήσει αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα εργασίες που αφορούν το SEO και κατά συνέπεια η προσπέλαση αυτών είναι δύσκολη!
Για την ενδυνάμωση της οργανικής σας κατάταξης θα πρέπει να πραγματοποιούνται τακτικές ενέργειες τόσο στο εσωτερικό μέρος της ιστοσελίδας σας (on site seo) όσο και στην προβολή της ιστοσελίδας σε άλλες πηγές εμφάνισης στο διαδίκτυο (off site seo).
SEO Case Study
Technologies we work with
MAKE YOUR PROJECT REAL