Κοινωνικά Δίκτυα & Branding – Πόσο σημαντική είναι η φωνή μας;

Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest και κατά καιρούς πολλά ακόμη συγκαταλέγονται στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούμε καθημερινά για την επικοινωνία μας. Και λέω επικοινωνία, γιατί περί αυτού πρόκειται. Είναι κανάλια επικοινωνίας, για να μεταδίδουμε και να λαμβάνουμε μηνύματα προς τον κόσμο μας. Αυτός ο «κόσμος» μπορεί να είναι οι φίλοι μας, οι κοντινοί μας άνθρωποι και οι συγγενείς μας, οι συνεργάτες μας, και ακόμη πιο σημαντικά για τις επιχειρήσεις, οι πελάτες μας, υπάρχοντες ή δυνητικοί.

Πόσο αξίζει η δική σας «φωνή» στα κοινωνικά δίκτυα;

Μην προτρέχετε. Δε θα μιλήσουμε για Likes, Followers, στατιστικά και τέτοια τεχνικά θέματα. Θα μιλήσουμε για κάτι πιο ουσιώδες. Την ουσιαστική και αληθινή επικοινωνία. Και στην προκειμένη, την αληθινή και ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες σας, υφιστάμενους ή μη. Και εδώ κρύβεται και ένα μεγάλο μυστικό. Ποιους θα προσέξετε περισσότερο και γιατί; Όλα εξαρτώνται στους στόχους και τη φιλοσοφία της επιχείρησής σας. Από τη δομή που έχετε στη λειτουργία της και το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στον τελικό αποδέκτη. Γιατί, στα κοινωνικά δίκτυα δεν υπάρχει συνταγή.

Κάθε ένας έχει τη δική του «φωνή», το δικό του βήμα και τα δικά του στοιχεία που τον κάνουν ξεχωριστό. Αυτή τη φωνή λοιπόν πρέπει να βγάλετε προς τα έξω και για τη δική σας επιχείρηση. Και μια τέτοια φωνή είναι που μπορεί να κάνει τη διαφορά μέσα σε αυτόν τον πολύβουο κόσμο του Internet. Τα κοινωνικά δίκτυα μας έδωσαν μια μοναδική δυνατότητα: να εκφράσουμε την αλήθεια μας προς τα έξω. Τη δική μας προσωπική, και ανεπεξέργαστη αλήθεια και να συνδεθούμε με όλους εκείνους που οι φωνές μας ταυτίζονται. Να διασκεδάσουμε μαζί, να προβληματιστούμε μαζί, να χαρούμε μαζί, να ανταλλάξουμε απόψεις, να γίνουμε καλύτεροι, να επικοινωνήσουμε!

Εσείς λοιπόν, πώς επικοινωνείτε με τους δικούς σας πελάτες μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα; Αφουγκράζεστε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, τους δίνετε λύσεις και κάνετε τη ζωή τους καλύτερη; Κι αν όχι, θα μπορούσατε; Θα θέλατε; Και πώς μπορεί να γίνει αυτό; Βγάλτε λοιπόν την κοινωνική πλευρά της επιχείρησης και του brand σας στα κοινωνικά σας δίκτυα και αναπτύξτε μαζί τους μια σχέση αγάπης, επικοινωνίας και αμοιβαίου κέρδους!

Αφήστε μια απάντηση