Black Friday: Πόσο «μαύρες» θα είναι οι εκπτώσεις στα eshop το 2018;

Black Friday: Πόσο «μαύρες» θα είναι οι εκπτώσεις στα eshop το 2018;

Παρά την πραγματικά μαύρη προϊστορία και γένεσή της με τις αγοραπωλησίες σκλάβων στις φυτείες καπνού, η Black Friday, έχει κατοχυρωθεί τα τελευταία χρόνια ως μια γιορτή των απανταχού shoppers σε όλο τον κόσμο. Φυσικά, και οι εντυπωσιακά μεγάλες προσφορές και εκπτώσεις δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο. Σε κάποιες φτάνουν έως και το 80% ! Τι σημαίνει όμως ο όρος και η Black Friday για τα ηλεκτρονικά καταστήματα;

black friday eshop

Black Friday & Eshops – Μια σχέση αγάπης ή μίσους;

Αδιαμφισβήτητα είναι πάρα πολλά τα eshops όπως και τα φυσικά καταστήματα τα οποία μπορούν να επωφεληθούν. Και μάλιστα να επωφεληθύν κατά πολύ από το Black Friday. Στην Ελλάδα όμως, παρατηρούμε πως ο όρος όπως και όλο το concept, είναι λίγο παρεμηνευμένος. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, το σκέφτονται ως μια ακόμη περίοδο-σχετικά σύντομη βέβαια- εκπτώσεων. Όμως το Black Friday, είναι καθαρά μια έκπτωση/προσφορά/εκποίηση, η οποία είναι πραγματικά ξεχωριστή. Γι’ αυτό άλλωστε και παρατηρούμε κάθε χρόνο ορδές καταναλωτών να συνωστίζονται μπροστά σε εμπορικά καταστήματα και να τρέχουν να προλάβουν τις προσφορές πριν τις πάρει κάποιος άλλος!

black friday eshop

 

Πώς όμως πρέπει να κινηθώ με το eshop μου;

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα eshops. Πλέον η Black Friday, παίρνει και ηλεκτρονική διάσταση, η οποία βέβαια μας λύνει και τα χέρια σαν καταναλωτές. Δεν χρειάζεται να τρέχουμε πρωινιάτικα στα καταστήματα, αλλά μόνο να είμαστε συντονισμένοι online για να προλάβουμε τα τελευταία κομμάτια πριν εξαντληθούν! Σ’ αυτό άλλωστε παίζει ρόλο και η διαφημιστική προβολή και επικοινωνία μας με τον καταναλωτή! Το καταναλωτή που πραγματικά θέλει να αγοράσει τα προϊόντα μας, αλλά και να επωφεληθεί από τις πραγματικά καλύτερες προφορές που θα βρει τόσο online & offline! Επομένως, το τρίπτυχο της επιτυχίας για αυτή αλλά και κάθε Black Friday για εσένα και το eshop σου είναι το εξής:

  1. Super προσφορά σε επίπεδο τιμής
  2. Σωστή επικοινωνία & marketing με τον καταναλωτή που είναι έτοιμος να αγοράσει
  3. Σωστό «στήσιμο» του eshop σου για μεγάλο όγκο ταυτόχρονων παραγγελιών και αυξημένης κίνησης(traffic). Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τις σωστές ρυθμίσεις κατασκευής eshop και ρυθμίσεις hosting.

Η Black Friday είναι ένας πολύ καλός τρόπος να τονώσουμε τις πωλήσεις και το τζίρο μας, όπως επίσης και να στοχεύσουμε σε εν δυνάμει καταναλωτές που στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τόσο το brand, όσο και θα επιλέξουν τα προϊόντα μας στις επόμενες αγορές τους. Εσύ, πώς θα επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις την Black Friday για το eshop σου;

 

Close Menu